Gå til innhold

Likte du sjøslagene i Assassin's Creed?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser flott ut! AC4 hadde gode spillmekanikker når det kom til seilingen og sjøslagene, men ellers var det en ganske standard AC-affære. Det er litt synd at jeg hele tiden må gå tilbake til Pirates of the Caribbean fra 2003 når jeg skal vise til et skikkelig solid open-world sjørøverspill.

 

Pirates of the Caribbean var faktisk ikke så ille spill det. Nesten bra nok til å være en ekte sea dogs 2.

 

Så dette spillet lover godt :)

Lenke til kommentar

 

Ser flott ut! AC4 hadde gode spillmekanikker når det kom til seilingen og sjøslagene, men ellers var det en ganske standard AC-affære. Det er litt synd at jeg hele tiden må gå tilbake til Pirates of the Caribbean fra 2003 når jeg skal vise til et skikkelig solid open-world sjørøverspill.

Pirates of the Caribbean var faktisk ikke så ille spill det. Nesten bra nok til å være en ekte sea dogs 2.

 

Så dette spillet lover godt :)

 

 

Spillet var flott, alle de små problemene til tross. Med det jeg sa, mente jeg at jeg må gå tilbake et helt tiår for å finne et virkelig solid piratspill. Og det er trist.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Rykter om at det er P2W dessverre.

 

Har allerede fulgt med siden Januar. Ser utrolig bra ut, men et godt co-op/sp spill hadde vært knall.

P2w? Dette er vel et fullpris singleplayer?

 

Men dette spillet er fremdeles ikke det jeg vil ha, det er nesten men ike helt.

 

Det jeg vil ha er silent hunter 3, men med sel skip, satt under napoleon's krigene.

Lenke til kommentar

Er MP og skal være et sandbox aktig har jeg hørt.

 

Du kan kjøpe skip med premium som er bedre enn de man kan lage uten premium.

 

Du mister skipene dine om de synker/blir kapret. Blir litt for realistisk.

Enda mindre interessert i det nå, har ikke noe ønske om multiplayer.

Var allerede lite interesert da jeg syns settingen er kjedelig.

 

Jeg vil gjenskape historiene i hornblower og master and commander.

 

Jeg vil være en commander eller kaptein av en sloop, brig eller frigate. Få oppdrag fra admiralty, gjøre tokt osv. Så som sagt silent hunter med seilskip.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette spiller jeg nå! Er i beta fase, så vi rapporterer bugs viss vi møter på noen. Jeg kjøpte det på nettsiden til produsent og på stem. Sykt fett spill og jeg er helt hektet. Spiller for Danmar-Norge! Dette spillet fortjener en ekte anmeldelse! Får varm anbefaling av meg.

Lenke til kommentar

Man kan velge om man vil spille på server for PvP eller PvE. Skipene man crafter er mye bedre enn de man kan kjøpe. Har du kjøpt eller bygd et skip har det 5 liv før man mister det. Det kan synke, bli kapret eller du kan gi opp en kamp. Skip man kaprer har derimot bare 1 liv. Selv på server som er Pvp er det masse ncp. Måtte bare påpeke åpenbare feil i utsagnene til folk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...