Gå til innhold

Dagens dings: Hva med et mikroskop til å feste på telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal gi 800x zoom før du eventuelt begynner å bruke den digitale zoomen på mobiltelefonen.

Jeg foreslår at amobil tar seg et kræsjkurs i fototeknisk forstålse for slike tabber dukker opp veldig ofte. Denne gangen har dere forvekslet forstørrelse med zoom. To vidt forskjellige ting.

 

Det står ikke noe på kickstarter om hvor forstørrelsen regnes til*, så det sier oss egentlig veldig lite om hvor små detaljer man kan se med dette utstyret.

 

* Fra motiv til bildebrikke, telefonskjerm eller nettbrettskjerm som igjen kan ha ulike størrelser. Hele konseptet forstørrelse betyr antall millimeter på fremvisningsmediet delt på antall millimeter i virkeligheten.

 

Dere har forsåvidt også glemt å nevne prisen: 135 dollar + 18 dollar frakt, som skulle bety ca 1280 kr levert i Norge inkludert avgifter.

Lenke til kommentar

Hvilke iPhone modeller passer den til?

 

skaperen selv skriver følgende :

The iPhone mount works pretty well with almost all phones. The scope was designed to make what we affectionately call gravity mounting possible for all kinds of devices and cameras.

 

Så den funker vel til det meste da vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvilke iPhone modeller passer den til?

skaperen selv skriver følgende :

The iPhone mount works pretty well with almost all phones. The scope was designed to make what we affectionately call gravity mounting possible for all kinds of devices and cameras.

 

Så den funker vel til det meste da vil jeg tro.

 

Tusen takk for et godt svar. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvilke iPhone modeller passer den til?

skaperen selv skriver følgende :

The iPhone mount works pretty well with almost all phones. The scope was designed to make what we affectionately call gravity mounting possible for all kinds of devices and cameras.

 

Så den funker vel til det meste da vil jeg tro.

 

Tusen takk for et godt svar. :)

 

 

Bare hyggelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...