Gå til innhold

Mann angrepet på åpen gate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper at vi skal få flere episoder med personer som vandrer rundt med et "videokamera" i panna.

Jeg ville ikke følg meg komfortabel med å spasere rundt med et kamera rettet mot alt og alle.

Det er ikke sikkert at alle liker å skulle bli filmet til en hver tid, eller at de i det minste tror det.

Det lukter trøbbel med min nese.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det hele vil roe seg ned når introduksjons-fasen er over og Google Glass kommer uten kameraer, eller i det minste er gjemt i en normal brille-ramme og ikke lenger lett kan gjenkjennes.

 

Helt ærlig synes jeg Google Glass i dagens prototyp-form skriker "JEG INVADERER PRIVAT-SFÆREN DIN OG JEG GIR FAEN", og det er ikke det at jeg bryr meg, men jeg har forståelse for at det finnes folk der ute som provoseres av slikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tipper at vi skal få flere episoder med personer som vandrer rundt med et "videokamera" i panna.

Jeg ville ikke følg meg komfortabel med å spasere rundt med et kamera rettet mot alt og alle.

Det er ikke sikkert at alle liker å skulle bli filmet til en hver tid, eller at de i det minste tror det.

Det lukter trøbbel med min nese.

Mens det er masse overvåkningkameraer som faktisk tar opp hele tiden, og er peket mot alt og alle.

 

 

Kan ikke google glass bare ta opp 12 minutter på full opplading?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Utakknemlige jævler, Google drar inn millioner i skatteinntekter og skaper arbeid for befolkningen, og folk er sure?

 

Så "høyt" skattenivå det er i USA tror jeg ikke de legger nevneverdig merke til det, med et skattenivå ala det vi har her til lands (snart hadde) hadde USA fort kunne unngått hele finanskrisen.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor det? Utakknemlige jævler, Google drar inn millioner i skatteinntekter og skaper arbeid for befolkningen, og folk er sure?

Så det skal være helt greit å gå rundt og filme alle andre, uansett? Har de ikke krav på personvern?

 

Nei, du har ingen krav på personvern.

 

Ja, loven sier det. Men fungerer det i praksis?

 

 

 

 

Nei.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12983741234

Dette blir saker for politiet. Bare dei ser på deg så får deimopp hele registeret, slik som med bilnummerskanningen..

 

Om disse kun hadde vert for politiet så hadde det jo vert greit, men at privatpersoner skal kunne går rundt med kameraer i øynene er jo krise

Lenke til kommentar

 

Dette blir saker for politiet. Bare dei ser på deg så får deimopp hele registeret, slik som med bilnummerskanningen..

Om disse kun hadde vert for politiet så hadde det jo vert greit, men at privatpersoner skal kunne går rundt med kameraer i øynene er jo krise

 

 

Ja, helt krise, hva blir det neste? At folk har ett diskret lite kamera i lomma til enhver tid?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...