Gå til innhold

Guide: Velpolert heltespill med griselekker grafikk (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"ESO minner oss veldig mye om tidligere spill i Elder Scrolls-serien, selv om det er litt kjedelig å skulle dele på heltestatusen. Dette er kanskje også det største ankepunktet mot spillet, for overalt hvor du enn befinner deg er det en rekke andre der også. Dere jobber gjerne med samme oppdraget, og det pakket du skal drepe er det også fem ? seks andre helter som også skal ha tak i. Dermed blir det mye løping i puljer og de reneste lynsjetilstander av tilfeldige trollmenn."

 

Dette spillet er jo et MMO , hva hadde du forventet deg ? Herregud,,,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Testet ut dette da jeg var i et par beta-tester av spillet mens jeg ventet på at Wildstar Online skulle bli tilgjengelig.

Klarte fort å forelske meg i TESO, da jeg elsker både The Elder Scrolls, og fantasy-MMOs.

 

Er ikke mye som er "feil" i spillet så langt. RPG og lore er fantastisk.

Voiceacting på alle ingame. PvP er morsomt (men ganske "zerg").

Føles ikke som om det er repetetive quester eller soner i spillet.

Så langt så er det uten tvil et av de bedre MMO jeg har spilt,

dog det er kanskje ikke mainstream, så er nok ikke for alle. Er VELDIG RPG-orientert.

 

Etter å ha sammenlignet Wildstar og TESO, så var det ikke vanskelig for meg.

Fikk refund på Deluxe Ed. av Wildstar, kjøpte meg TESO Imperial Edition fra Spaceworld.

Den står fint på hyllla nå, med en fantastisk statue av Molag Bal.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Spiller det selv på max, og må si spillet ser veldig flott ut. Spesielt lyseffektene og vannet er godt laget.

 

Selve spillet er utrolig gøy. Er bare i lvl 18 enda, men så langt har jeg storkost meg. Syns de har truffet ganske bra med kombineringen av det RPG-aktige Elder Scrolls og MMOet. Nå er det litt plagsomt å ha mange spillere flygende rundt på de samme questene, spesielt når du skal ta en boss, og to-tre stykker har allerede nesten tatt livet av ham. Dette har jeg ristet av meg siden jeg er vant med dette fra andre MMOs (WoW, GW2...). Det jeg liker er at alle NPCene er lydlagt og at oppdragene er veldig lite repetive. Jeg stortrives med historien, noe som har gjort at jeg har satt dungeons og PvP til sides. Craftingen virker interessant. AvA (PvP) er også bra, men kan til tider bli litt for mye "zergs" og lite strategi.

Til tross for litt bugs, har det vært en av de bedre oppstartene av MMOs (nå har det vært noen saftige problemer, men det er vanlig). Tror dette spillet kommer til å bli bedre og bedre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testet TESO en del i beta-fasen, var noe som gjorde at det ikke helt falt i smak. Testet det nå igjen til helgen og må si at det er lenge siden eg har hatt det så morro i et mmo. Har oppgradert til imperial edition og kan knapt vente med å komme tilbake til tamriel :)

Lenke til kommentar

 

WoW 2.0 ?

 

Absolutt ikke.

Du tenker på "Wildstar Online" (Som dog kommer til å bli meget populært).

De prøver i allefall :)

Problemet deres er at ingen har klart og lage WOW 2.0, ja det kritiske ordet er enda og det blir selvsagt lettere over tid, men det har vist seg veldig vanskelig å lage et spill som klarer og overta store mengder wow spillerer over tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...