Gå til innhold

Nå er fem-sekunders-regelen bekreftet som sann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Har blitt testet allerede, og da ble resultatet at man ikke burde spise noe som traff gulvet uansett hvor lenge, for skadelige bakterier KAN ha kommet på det på under et milli sekund hvis den landet på noe skadelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Tid er helt irrelevant i denne sammenhengen, det handler om kontakt med uren overflate. Om det er noen få ns eller 5 sek er ingen praktisk forskjell.

 

Ja det var det jeg mente med min post...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tid er helt irrelevant i denne sammenhengen, det handler om kontakt med uren overflate. Om det er noen få ns eller 5 sek er ingen praktisk forskjell.

Ja det var det jeg mente med min post...

 

Jepp, saken er enklel og grei. Enhver med sunn fornuft forstår det. Ingenting mer å spekulere i.
Lenke til kommentar

Så fort maten treffer gulvet er maten full av dritt fra gulvet. Jo lenger maten er på gulvet jo mer dritt rekker å samle seg. 3-/5-sekundersregelen er tull, innen den tid har det samlet seg masse fra gulvet på maten. Det er bare tull å si at 5-sekundersregelen er bekreftet.

Lenke til kommentar

 

 

Tid er helt irrelevant i denne sammenhengen, det handler om kontakt med uren overflate. Om det er noen få ns eller 5 sek er ingen praktisk forskjell.

Ja det var det jeg mente med min post...

 

Jepp, saken er enklel og grei. Enhver med sunn fornuft forstår det. Ingenting mer å spekulere i.

 

Det er bare det at nå har folk faktisk undersøkt saken, og det tyder på at din sunne fornuft ikke er riktig.

 

AtW

Har blitt testet allerede, og da ble resultatet at man ikke burde spise noe som traff gulvet uansett hvor lenge, for skadelige bakterier KAN ha kommet på det på under et milli sekund hvis den landet på noe skadelig.

 

Hvordan har du tenkt å leve om du skal hindre at skadelige bakterier kan bli inntatt av deg?

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

 

 

Tid er helt irrelevant i denne sammenhengen, det handler om kontakt med uren overflate. Om det er noen få ns eller 5 sek er ingen praktisk forskjell.

Ja det var det jeg mente med min post...

Jepp, saken er enklel og grei. Enhver med sunn fornuft forstår det. Ingenting mer å spekulere i.

Det er bare det at nå har folk faktisk undersøkt saken, og det tyder på at din sunne fornuft ikke er riktig.

 

AtW

Har blitt testet allerede, og da ble resultatet at man ikke burde spise noe som traff gulvet uansett hvor lenge, for skadelige bakterier KAN ha kommet på det på under et milli sekund hvis den landet på noe skadelig.

Hvordan har du tenkt å leve om du skal hindre at skadelige bakterier kan bli inntatt av deg?

 

AtW

Mythbusters har testet 5 sekunders regelen, og fant ut av 70%+ av bakteriene som er på en ting etter å ha vært på gulv/bakke i 5 sec også er der med å bare være på gulvet noen få ms.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...