Gå til innhold

– Når vi lover at man kan hacke alt, så forventes det at vi leverer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk! Her har Evil Assholes(EA) noe å lære. Lei av uferdige spill som skal patches i årevis, host bf3, bf4, sim city osv, bare for at mest mulig penger skal tjenes fortest mulig. Spark ut blårussen. Er spillet godt, så selger det! Fornøyde kunder kommer tilbake.

 

Jeg trodde EA stod for Early Access :p er helt enig, nå gjelder det om dette er sant eller ikke, kan jo hende de sier det for å kjøpe seg tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

" Et eksempel som trekkes frem er potensialet for at et hacke-oppdrag ødelegges av at noe annet i den åpne verdenen spiller inn på situasjonen.

 

Tilsynelatende har tiden blitt brukt på å sikre at slike ting ikke skal skje"

 

Er dere sikker på at dette utsagnet er riktig? At noe i den åpne verden forstyrrer for et oppdrag gjør det jo mer virkelig spør du meg. Kanskje jeg misforstår utsagnet, håper noen kan forklare det isåfall.

 

Uansett så virker det lovende at de utsatte lanseringen, ikke mange som gjør det og de som gjør leverer ofte et bra resultat :)

 

Og angående EA kommentarene, hahahaha :) Sant sant :p

Lenke til kommentar

Ubisoft...

Kan jo være at de må finpusse serverne for å sikre seg at ikke alt for mange blir kastet ut mens de spiller.

 

Forhåpentligvis så greier de også å finpusse spillbar heten og hvordan man løser oppdragene , jeg ønsker gjerne å ha muligheten til å spille en ikke voldelig karakter som bruker list og taktikk for å løse de forskjellige situasjonene man blir satt i .

Lenke til kommentar

Jeg har bare sett litt av dette spillet før den seneste traileren i forbindelse med annonsering av slippdato. Det jeg så i traileren nå gav meg ikke mye tro på det som skal leveres. Det kan virke som at store deler av spillbransjen trenger en reboot etter lanseringen av PS4, kanskje den kom for tidlig?

 

Ut i fra traileren så jeg mye som lignet på tidligere historier og måter å spille på, bare pakket inn i nye måter å presentere det på. Jeg var tidligere begeistret for akkurat dette spillet, men ut i fra traileren så det ut som om det var veldig regissert, og det er rart med tanke på potensialet i spillet. Jeg er redd dette blir et elsk eller hat spill, og kanskje en skikkelig kalkun for min del. Det er ok å la det være et spill med streng fortellerstil, men hele konseptet i dette spiller har tidligere vært frihet, og det var lite frihet i traileren.

 

Det blir uansett spennende å følge med i tiden som kommer.

Lenke til kommentar

"Han peker på hvordan Ubisofts ledelse for det meste består av folk som har erfaring med spillutvikling. Dette gjør at utviklerne og ledelsen har en felles forståelse for hva som behøves for å gjøre ting riktig. Og det var toppsjefen selv, Yves Guillemot som til syvende og sist ga klarsignal til utsettelsen av spillet."

 

AC4 hadde vell mer bugs og tekniske komplikasjoner Ubisoft noen gang har lansert de siste årene, og for mange, meg selv inkludert, fungerer nå kun Ubisoft spill på datamaskinen med spill og Uplay installert på OS-disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...