Gå til innhold

Se de 11 nydelige leserbildene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for det HelenaN og Herrolson.

 

Det er utrolig høy kvalitet på bildene i disse trådene, så det er hyggelig å få med et.

Mine personlige favoritter denne gangen er Erikivold sitt melankolske bilde og HelenaN sin "hval" Jeg tror begge de to hadde gjort det i stort format på veggen...

 

Henning

Lenke til kommentar

Jeg antar at det ikke må være digitale bilder som publiseres?

De må helst være på et digitalt format for at vi kan vise dem her, men neida! Om du tar et bilde analogt, scanner og legger det ut i tråden så er det selvfølgelig med.

 

 

Selv likte jeg bildet til Nelson09 spesielt godt. Jeg har aldri forstått hvorfor bunntunge snitt er sett så ned på. (Om noe, ville jeg ønsket bort det mørke feltet ved venstre kant.)

 

Flott bilder for øvrig også. Godt jobbet av de som har bidratt!

Jeg har egentlig ikke noe imot bunntunge snitt. Selv er jeg veldig fan av negativt rom, men akkurat i det bildet der syns jeg det ville passet best med litt mindre luft. Dog, for all del, det er et bra bilde - ellers ville vi ikke tatt det med. :)

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke noe imot bunntunge snitt. Selv er jeg veldig fan av negativt rom, men akkurat i det bildet der syns jeg det ville passet best med litt mindre luft. Dog, for all del, det er et bra bilde - ellers ville vi ikke tatt det med. :)

 

artig å bli plukket ut. Ser poenget med at det kanskje er mye luft, testa noen alternative crop men endte opp slik.

ellers mye flott som vanlig med 2R og HSP som mine favoritter

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg får ikke lov til å se forumbrukernes egne bilder i dette sammendraget fordi jeg unngår reklame på nettet.

Da får du kjøpe deg et tek-medlemskap så du slipper reklamen, og du behøver ikke å si at det er tullete at Internett/nettsteder skal være reklamefinansiert for det forstår vi alle at du ikke ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange flotte bilder, og hyggelig å få med et selv! Også hyggelig at noen her ser ut til å like mitt godt. :green: Mine favoritter må nok være HSP, ::2R:: og Helenan.

 

 

 

Et oppbrudd av det monotone må planlegges. Om brukeren har planlagt her vites ikke, men veldig mye her i verden går i sykluser. Det gjentas. Mennesker går i de samme opptråkede stiene, togene går på de samme sporene. Selv fuglene flyr gjerne samme sted i trange rom. Fotografiet består dermed av en viss planlegging. Du ser et motiv, og venter. Venter på at det samme skal skje så du får det bildet du ønsker deg.

 

Kan meddele at det ble litt planlagt. Gikk en tur langs barcode, på siden mot togstasjonen - åpenbart. Så motivet og fant et sted jeg kunne mose kamera til et tre for å kunne få et skarpt bilde på 1/15 @150mm, uten bildestabilisator. Lettere sagt enn gjort. Traff heldigvis riktig på ett av bildene i serien jeg tok.

Endret av ORLY?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...