Gå til innhold

iOS 7 dominerer stadig mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke særlig overraskende når iOS-brukere blir tvunget til å oppgradere. Det er en del oppdaterte apper som krever det nye OS-et.

 

Det har vel lite med saken og gjøre. Har vel heller noe med å gjøre at apple faktisk tillater alle sammen og oppgradere med engang og det er meget enkelt. Og at oppdateringene kommer til alle sammen, ikke bare til en mobil her og en der.

 

Flesteparten oppgraderer jo de første dagene nytt OS kommer ut, og det er nok ikke fordi et par apper krever helt oppgradert OS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke særlig overraskende når iOS-brukere blir tvunget til å oppgradere. Det er en del oppdaterte apper som krever det nye OS-et.

 

Det har vel lite med saken og gjøre. Har vel heller noe med å gjøre at apple faktisk tillater alle sammen og oppgradere med engang og det er meget enkelt. Og at oppdateringene kommer til alle sammen, ikke bare til en mobil her og en der.

 

Flesteparten oppgraderer jo de første dagene nytt OS kommer ut, og det er nok ikke fordi et par apper krever helt oppgradert OS.

Ja, de fleste oppgrader jo til det nye OSet de første dagene.. Men etter å fått brukt den en stund så ville nok ganske mange også ha nedgradert tilbake til iOS 6, hvis de nye oppdaterte appene ikke krevde iOS 7.

Lenke til kommentar

Ja, de fleste oppgrader jo til det nye OSet de første dagene.. Men etter å fått brukt den en stund så ville nok ganske mange også ha nedgradert tilbake til iOS 6, hvis de nye oppdaterte appene ikke krevde iOS 7.

 

Mange som vil "nedgradere" til gamle Facebook også hver gang det blir gjort en endring, men når folk blir vant til det så vil de ikke tilbake likevel.

Lenke til kommentar

Ja, de fleste oppgrader jo til det nye OSet de første dagene.. Men etter å fått brukt den en stund så ville nok ganske mange også ha nedgradert tilbake til iOS 6, hvis de nye oppdaterte appene ikke krevde iOS 7.

 

Det er bare tull, folk må bare bli vant til det nye. Akkurat samme fenomen som hver gang det lages "gi oss tilbake gamle facebook"-grupper på facebook. Tviler på at det finnes så mange som ville gått tilbake til start på Facebookfronten nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja, de fleste oppgrader jo til det nye OSet de første dagene.. Men etter å fått brukt den en stund så ville nok ganske mange også ha nedgradert tilbake til iOS 6, hvis de nye oppdaterte appene ikke krevde iOS 7.

Mange som vil "nedgradere" til gamle Facebook også hver gang det blir gjort en endring, men når folk blir vant til det så vil de ikke tilbake likevel.

Jeg kan nok bli vant til å spise nudler med spisepinner, men om jeg hadde fått valget om å bruke en gaffel, så velger jeg helst det! Da er jeg ikke akkurat den personen som sammenligner facebook med et OS..

Lenke til kommentar

 

Jeg kan nok bli vant til å spise nudler med spisepinner, men om jeg hadde fått valget om å bruke en gaffel, så velger jeg helst det! Da er jeg ikke akkurat den personen som sammenligner facebook med et OS..

Nei, du er faktisk personen som sammenligner et OS med nudler.

Det var en ironi. Du kan godt sammenligne OS med hva du vil. Poenget mitt fra første kommentar var at det ikke er så overraskende at tallet er så høyt som 4/5. Det at man blir tvunget til å oppdatere til iOS 7 er faktisk en faktor til at tallet er så høyt. Hvis man ikke hadde blitt tvunget til å oppgradere eller forbli på iOS 7 (om man har allerede oppgradert) så ville nok tallet ha blitt mindre.

 

Jeg var veldig spent over det nye OSet da det først kom ut, og jeg var veldig glad for å bruke det at jeg oppfordret alle jeg kjente om at de burde oppgradere. Men etter å ha brukt det en stund så har dette endret seg at jeg har vurdert om å nedgradere tilbake til iOS 6 hvis jeg kunne.

 

Beklager om jeg virket frekk på min forrige kommentar! Jeg syns bare at det var teit å sammenligne et OS med facebook! Det er som epler og bananer! Man skulle tro at begge er frukter, men egentlig så er bananer et slag av bær!

Endret av eksepsjonell
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...