Gå til innhold

Chromebook tar av i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Mange foretrekker fremdeles å ha en pålitelig "dum" telefon til å ringe med, som ikke må lades hver dag.

 

Mange har en smartphone uten at de kan sies å være spesielt smart users.

Har en Nokia 820 som kjører glatt 3 dager uten opplading. hadde en S3 som også kjørte 3 dager uten ladning, men kan kan ikke forvente det slikt om telefonen har alt på og kjører en million bakgrunnsprogrammer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Digresjon: Får å få BankID på mobilen må du først registrere det på en PC via nettbank og Java. Det vil være fint for meg som bare får beskjed om at forbindelsen min ikke er godkjent når jeg prøver å registrere BankID.

 

Nettbank må man ha, før man får Bankid på mobil. Det er riktig, men etter man har fått det, så trenger man ikke java....

Lenke til kommentar

 

Nettbank må man ha, før man får Bankid på mobil. Det er riktig, men etter man har fått det, så trenger man ikke java....

Du misforstår. Jeg får ikke registrert BankID fordi java appen påstår det er noe muffens med nettverksforbindelsen min. Da kan jeg heller ikke få BankID på mobil. Skikkelig smart system, not.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Du misforstår. Jeg får ikke registrert BankID fordi java appen påstår det er noe muffens med nettverksforbindelsen min. Da kan jeg heller ikke få BankID på mobil. Skikkelig smart system, not.

 

Om det var systemet det var noe feil med, så skulle vel flere ha samme problemet?

Tror nok det er 99% sannsynlig at det er ditt oppsett det er noe i veien med.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

 

Om det var systemet det var noe feil med, så skulle vel flere ha samme problemet?

Tror nok det er 99% sannsynlig at det er ditt oppsett det er noe i veien med.

Det er ikke poenget. Dersom jeg ikke måtte bruke java (selvfølgelig vet jeg at det er java på min maskin som er problemet) så hadde det ikke vært noe problem. Det er poenget.

 

BankID 2 trenger ikke Java og dermed forsvinner problemet.

 

Jeg tviler også sterkt på at jeg er den eneste som har opplevd dette. Så lenge jeg har vært på nett (og det har vart fra internettets spede begynnelse) har jeg aldri opplevd at et brukerproblem har vært eksklusivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er ikke poenget. Dersom jeg ikke måtte bruke java (selvfølgelig vet jeg at det er java på min maskin som er problemet) så hadde det ikke vært noe problem. Det er poenget.

 

BankID 2 trenger ikke Java og dermed forsvinner problemet.

 

Jeg tviler også sterkt på at jeg er den eneste som har opplevd dette. Så lenge jeg har vært på nett (og det har vart fra internettets spede begynnelse) har jeg aldri opplevd at et brukerproblem har vært eksklusivt.

 

Med flere hundre tusen brukere daglig, så ville det blitt et ramaskrik, om alle hadde samme problemet som deg.

Fiks maskinen din du.

Lenke til kommentar

 

Med flere hundre tusen brukere daglig, så ville det blitt et ramaskrik, om alle hadde samme problemet som deg.

Fiks maskinen din du.

Tro meg, jeg har forsøkt, men det er kjekt å vite at det bare er å fikse maskinen min. Jeg skjønte jo ikke det selv.

 

Hvor fant du forresten det tallet? Det er ikke flere hundre tusen nordmenn som bruker BankID hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...