Gå til innhold

Feature: Esportåret 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var desverre ikke veldig overrasket over at Evo 2013 eller noen som helst annen fgc turnering ikke ble nevnt med ett ord, av noen av skribentene, men for all del, all dekning av e-sport er topp.

Får gi min egen mening, istedet! Evo 2013 var helt fantastisk, med mange nye fjes på turnerings-scenen som markerte seg kraftig, kan ikke vente med å se hva proffene disker opp med i USFIV i 2014. Xian, PR Balrog og spesielt Haitani imponerte sokkene av meg! Kjapp google fu highlights klipp med noe av det som imponerte mest i Evo 2013:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Fcu_dTAKBKc

 

 

Fulgte også med litt på Starcraft II, og måtte bare nikke anerkjennende når Adrian plukket frem Scarlett vs Bomber i Red Bull Battlegrounds, den matchen var noe av det beste jeg har sett.

Endret av Couchfighter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Savnet finalen i NorthCon mellom Scarlett og Jaedong, helt på tampen av året, som var morsom fordi iallefall en av 2013 sine trender omsider ville ta slutt: Enten ville Scarlett faktisk vinne noe, eller så ville JD vinne i stedet for å ta andreplassen, som han gjorde i omtrent alle turneringer resten av året.

Lenke til kommentar

Var desverre ikke veldig overrasket over at Evo 2013 eller noen som helst annen fgc turnering ikke ble nevnt med ett ord, av noen av skribentene, men for all del, all dekning av e-sport er topp.

 

Må si meg enig med deg; EVO 2013 var fantastisk! For min egen del, så var det SSBM som var det absolutte høydepunktet. Måten Mango tok det på var intet mindre enn imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...