Gå til innhold

Dommen: Samsung Galaxy Gear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært bedre å montert hvite tynne analoge klokkevisere i front og hatt skjermen bak? På den månte kunne man ha sjekka klokka uten å ha på skjermen.

 

Selv om det høres klønete ut så hadde vel LCD krystaller fint kunne blitt brukt til å vise symboler for nye meldinger ubesvarte anrop osv og disse kunne blitt vist et eget LCD krystall banner over skjermen uten at det gikk ut over batteritiden.

 

Det hadde sikkert sett helt forferdelig ut i en prototyp, men da hadde man i det minste fått batteri som holdt når det gjaldt å vise klokke og event ogs så kunne man heller hatt et eget batteri som kunne lades for å vise det som var på en eventuelt bakgrunnsskjerm bak urskiva med navn på den som har ringt, header på mail osv...

 

Ikke optimalt overhodet, men så lange man ikke klarer å drive klokka mer enn 5 timer med nåværende batteri/CPU teknologi så får man i det minste en hybrid som gjør jobben.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar feil, men jeg tviler på at smartklokke kommer til å slå an bortsett fra hos gadgetavhengige som bare MÅ ha det.

 

Begrunnelse? Jeg har ikke brukt klokke på lenge, og bruker mobilen til vanlig. Det kan godt være smartklokka overlever, men den blir nok ikke en like stor suksess som smartmobilen.

 

iPods og andre MP3-spillere er i ferd med å dø ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...