Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - awesnes - Canon 50mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Bruker: awesnes

 

Utstyr: Canon 7D + Canon 50mm f/1.8

Deltagernivå : Pingle

 

 

Slenger meg med i siste liten, får se hvordan det går. Et virus har herjet med kroppen de siste ukene, så jeg får se om jeg har noe særlig overskudd til noe særlig fotografering.

 

Byttet i siste liten fra Sigma 150mm makro til 50mm, 50mm bruker jeg veldig sjeldent så det er på tide å lufte den litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vel starte festen jeg da...

 

Torsdag 3. oktober

 

Folk er rare, var på en liten tur i skogen i nærområdet i dag, fulgte en relativt smal og småkupert sti jeg ikke hadde gått før et lite stykke og endte opp ved enden av et tjern. Noen har tydeligvis tatt seg bryet med å dra/kjøre/dytte en skuter dit for å la den dø..

 

f/2.8 1/200 iso 100

10073653523_46cc14b566_c.jpg

Oktober03_ 324 by awesnes, on Flickr

 

Fra en annen vinkel:

 

10074799246_c0de28cc52_c.jpg

Oktober03_ 313 by awesnes, on Flickr

 

Endret av awesnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drar om ikke lenge på hytta, så da regner jeg med at det kommer noen bilder derfra etter helgen. Tar nok ikke med noe PC oppover.

 

 

Den dør i alle fall med høstlig verdighet. Flott fangst, synes også du valgte korrekt hovedbilde.

Takk for det. Ja, jeg var aldri i tvil hvilken vinkel jeg skulle velge, men bare slang med et bilde fra siden med det samme.

 

Flott komposisjon. Et spennende motiv som forteller mer enn 1001 ord. Fin skarphet og flott dybde. Masse flotte detaljer. Den er et skikkelig fargesprakende funn.

 

Fin optikk du har valgt. Den er god til portrettbilder...

 

Takk for det.

 

Det er et objektiv jeg bruker alt for sjeldent, er nok litt i trangeste laget for meg, skulle gjerne hatt en 30mm også. Men det er veldig bra (iallefall til prisen...)

Lenke til kommentar

Ikke bare høstfarger i naturen. Skuteren hadde jo også fått høstfarger. Flott bilde!

En flott fangst.

Kjempebra bilde. Flotte farger!

Røff scooter i passende høstlandskap. Du valgte rett bilde; mer spennende vinkel.

Herlig, rustikt og fullt av farger. En trist skjebne for noe som sikkert var et bra kjøretøy for mange, mange år siden.

 

Takk for det folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...