Gå til innhold

Test: Nokia Lumia 720


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor anbefaler dere HTC 8S i hver test for Windows Phone?? Burde vel heller advart mot den, 8S ser fin ut, er ikke det. Men med bare 4GB minne er det vel ikke mer enn 1 GB ledig til apper... og ettersom apper ikke kan lagres på minnekort.... Synes htc har bommet grovt her, de burde unnskylde seg og gi en 8x til alle som har kjøpt 8s

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Litt rotete i enkelte menyer"

 

Det samme minuset...i hver bidige Windows Phone test. Seriøst, har dere ikke lært dere menyene enda? Er referansemålet deres antatte brukere der ute med mindre hjernefunksjon til å huske menyer?

 

Blir for dumt, og reagerer også på det Xaphoon skriver.

 

Skrivefeil kanskje?

 

"Lagringskapasitet:

8MB"

Endret av TheMoonMan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Virker som deler av testen er copy&paste fra tidligere tester.

 

"Rotete menyer" Eh..

"Begredelig utvalg av apper" Kopiert fra den første testen i 2010 eller? Det er faktisk ganske respektabelt med apps nå. Men det er noen få nøkkelapps som er populære akkurat nå som mangler. Som er rett rundt hørnet.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ativ S t, med kontantkort fra Telenor, uten SIM lås, koster 999 hos Telenor,Byttet ut min iphone 5 med den :)

 

Hm, finner ikke denne :/ Har en Ativ S fra før, men for den prisen skulle jeg kjøpt en til barna også...

 

PS: Føyer meg litt til denne "litt rotete" skepsisen. Jeg klarer ikke å se hvor WP er mer rotete enn Android og iOS. Nå har jeg stort sett brukt bare WP den siste tiden, men for ca et år siden var jeg tilbake på an Android, og stort sett alt jeg skulle gjøre var mer pes og tok lengere tid på denne...

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...