Gå til innhold

- World of Warcraft-filmen er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og hvem bryr seg om wow film?lol

stemmer det wow folka,ellers bryr verden seg lite.

selv om jeg spiller aion til tider så hadde ikke jeg godde og sett på en aion film,herregud sier jeg bare.

 

Deg om det. Det er mange millioner mennesker som mener annerledes, azz! Lolz, herregud!

 

Forøvrig blir det litt søkt å sammenligne World of Warcraft med Aion. World of Warcraft er en av historiens mest suksessfulle spill, om ikke DET mest suksessfulle.

 

Tilhengerskaren er enorm og dedikert, og er filmen mer enn halvveis OK kan jeg nærmest garantere at mennesker som kanskje ikke har spilt WoW også vil ha interesse for filmen.

Endret av kimaasen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

og hvem bryr seg om wow film?lol

stemmer det wow folka,ellers bryr verden seg lite.

selv om jeg spiller aion til tider så hadde ikke jeg godde og sett på en aion film,herregud sier jeg bare.

 

Du brydde deg nok til å kommentere her. :) Forøvrig er "wow-folka" over 10 millioner mennesker, en god del folk altså.

 

Herregud sier jeg bare.

 

 

 

 

 

Vil ikke si jeg gleder meg så mye til wow-filmen lengre, da jeg er redd for at den skal bli dårlig.

Men om de følger lore kan det bli interessant. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

og hvem bryr seg om wow film?lolstemmer det wow folka,ellers bryr verden seg lite.selv om jeg spiller aion til tider så hadde ikke jeg godde og sett på en aion film,herregud sier jeg bare.

 

shitkid? Mytologien kan jo på høy grad sammenlignes med Tolkien - noe jeg tror den større delen av jordas befolkning digger. I tillegg som det nevnes her, er spillet et av historiets mest suksessfulle spill. Det er laget filmer av verre spill... :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...