Gå til innhold

Klart for vampyrjakt med Van Helsing (Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som misliker den typen voice acting? Er morsomt av og til men for å presentere eit spel på denne måten finn eg berre den påtatte "russiske" aksangen som innpåslitande. Sånne ting må ha ein gyldig grunn vist det faktisk skal være tålbart for meg ;)

 

Så det er ikke gyldig nok at neocore er ungarske? Kan være så enkelt som at de har brukt noen som jobber for seg/er i nærheten, men tar det på engelsk for å nå ut til flere..

Lenke til kommentar

Andre som misliker den typen voice acting? Er morsomt av og til men for å presentere eit spel på denne måten finn eg berre den påtatte "russiske" aksangen som innpåslitande. Sånne ting må ha ein gyldig grunn vist det faktisk skal være tålbart for meg

 

 

Dette er ein grimdark ARPG kor du speler ein actionifisert vitskapsmann fra 1800-talet - vil du helst ha erkeamerikansk voiceacting med stor patos? Eg trur det hadde vore meir tøvete. :p

 

 

Spillet virker inspirert av Torchlight 2, med samme pet-opplegg (bare med en menneskelig hjelper denne gang). Sier meg enig med Amir, det ser svært flott ut, kunstnerisk sett. Liker dette bedre enn den cartoony grafikken i Diablo 3 og Torchlight 2.

 

Om du vil ha ARPG-ane dine grimdark så er jo både Path of Exile og det kommande Grim Dawn (frå folka bak Titan Quest) verdt ein kikk. PoE overraska meg med kor finpussa og kvalitetsprega det var, trass i at det er gratis - og at det designmessig gjer riktig omtrent alt D3 gjorde galt. Det får også til kunststykket å ikkje vere eit typisk masete F2P-spel. Også er det liksom litt enklare å akseptere alltid-online når alt du treng for å spele det er ein konto og å laste ned klienten.

 

Ser sjølv fram til Grim Dawn, og vurderer å gi van Helsing ein sjanse også.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...