Gå til innhold

Omtale av Knights of the Old Republic (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra andmeldelse, selv om jeg mener gameplay fortjener en 6-er, synes 'slåsse'-systemet funker perfekt, og kommer til sin rett i hvert fall på slutten når man blir angrepet fra alle sider av horder av fiender, en kamp som ville blitt uorganisert og uoversiktelig med et normalt kamp-system. :-)

 

og det er litt synd at musikken noen ganger kan virke litt fraværende i spillet, når alle de andre delene er perfekte; lydeffekter og voice-acting.

kanskje jeremy soule burde vært litt mindre 'stolt' og brukt mer av john williams sin musikk, så hadde det kanskje blitt som i Star wars galaxies :p

Lenke til kommentar

Når jeg leser slike anmeldelser så får jeg en trang til å kjøpe en X-box. Hadde det ikke vært for at jeg har en nabo som har en (og spillet), så hadde jeg nok stått i køa hos Elkjøp nå.

 

Nydelig omtale! Ut ifra det jeg har spilt og erfart så har du truffet spikeren. Men jeg er enig med Nolimit_^ at gameplayet fortjener en 6'er.

 

Forresten så er det en skrivefeil i anmeldelsen.

I det andre avsnittet under: "Et utypisk Star Wars-spill"

 

Gjennom hele spillet plukker du opp kompanjonger som vil bli faste støttespillere for deg, og som også bosetter deg på skipet ditt.

 

Men ellers, "Two tumbs up" :wink:

Lenke til kommentar
hmm, oppdaget en svær bug; etter å ha tatt sistebossen for andre gang, så hadde jeg skikkelig lite liv igjen, når da cutscenen begynte, å man så fyrn min gå gjennom en hangarport, så plutselig faller han om, så ble jeg sendt tilbake til hovedmenyen :-?

 

På siste brett skjedde det noe lignende med meg, jeg holdt på å sloss og skulle ut døren så plutselig var jeg "inni" veggen. Jeg bare stod der å healte de andre og når alle dark jediene var død skiftet jeg person så kom jeg heldigvis tilbake på fastlandet.

 

To ganger har også saven blitt umulig å loade, så jeg er glad jeg hadde to saver.

Lenke til kommentar
Endelig er det her. Sannsynligvis det beste Star Wars-spillet noensinne, og hvem skulle tro det ville bli et rollespill? BioWare, den ukronede kongen over sjangeren, har igjen vært fremme med tryllestaven og skapt et av de mest solide stykkene arbeid i senere tid. Star Wars: Knights of the Old Republic vil gi deg en skikkelig gledesrus.

 

Synes kansje at grafikken hadde fotjent ett hakk opp på skalaen deres.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...