Gå til innhold

Ny oppdatering til Borderlands 2 øker nivågrensen (Mac, PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whoa whoa whoa, slapp av gutter. Borderlands er et knallbra spill, og spillene Gearbox lager selv holder stort sett høy kvalitet

 

høy kvalitet? de tok penger fra Sega som var til Aliens: CM og brukte de på borderlands 2, de outsourca aliens og duke nukem til 3-4 developers. Når de snakker piss til alle intervjuere og viser en DEMO som er ser bedre ut enn selve SPILLET! da kan de dra langt til HELVETE, uansett hvor bra 1 eller 2 spill fra dem er.

Lenke til kommentar

DNF og Aliens: CM har én ting til felles, nemlig at de er et lappeteppe av et prosjekt der flere utviklere har vært innom. Hvem som har skylda for at resultatet ble som det ble er det flere teorier om, utgiverne må nok ta en god del av skylden. Og ærlig talt, om noen kjøpte en pre-order før man kunne få objektiv info via anmeldelser, så er det ikke Gearbox sin skyld at de føler seg lurt..

Endret av KAS
Lenke til kommentar

DNF og Aliens: CM har én ting til felles, nemlig at de er et lappeteppe av et prosjekt der flere utviklere har vært innom. Hvem som har skylda for at resultatet ble som det ble er det flere teorier om, utgiverne må nok ta en god del av skylden. Og ærlig talt, om noen kjøpte en pre-order før man kunne få objektiv info via anmeldelser, så er det ikke Gearbox sin skyld at de føler seg lurt..

 

hva de har til felles er at de er begge startet og avsluttet av Gearbox. Det er gearbox som står som hoved utvikleren og det er dermed dem som skal ta på seg skylda. Det at spillene ble utrolig dårlig er nå så.. men måten gearbox og randy pitchford snakket om disse prosjektene, tok penger fra prosjektene og at de viste falske demo'er, det er det som er helt uakseptabelt! Det er Gearbox som out sourcer spillene, ikke utgiveren. Utgiver gir penger og kommer med sine krav. Aliens CM var i utvikling i 6år! Gearbox har hevdet at de sto for 80% av spillet, mens de egentlig hadde gitt prosjektet til et annet studio, for så og få tilbake et ødelagt produkt som de prøvde å fikse, jeg tipper 1 måned før spillet kom ut i februar. og grunnen til at folk pre orderer er jo fordi de har tro på spillet, de har sikkert sett mange intervjuer og videor av spillet, jeg gjorde dette med Aliens CM(som skulle representere en av mine favoritt franchiser) fordi videoene jeg hadde sett, folk som hadde hatt "hands on" med demo sa at spillet så lovende bra ut. Når alt dette da er byttet ut, stemningen er borte, lange ganger har brått en vegg foran deg, xenomorphene er dummere enn noen gang osv... Så vil jeg si at det er gearbox sin feil. heldigvis så jeg anmeldelser før jeg dro å kjøpte spillet, noe jeg er veldig glad for! Jeg bestiller også vanligvis Collector's edition så jeg putter mye tanke bak det spillet jeg bestiller, og det at jeg gikk rett på det gearbox sa har fått meg og veldig mange andre til å virkelig hate dem!

Lenke til kommentar

First world problems.

 

Har ingen problemer med Borderlands 2 selv, kjøper gjerne flere spill fra Gearbox. Hjelper selvsagt at jeg ikke kjøper direkte fra Steam men heller får tak i spillene via andre digitale distributører for mye lavere pris.

 

Når man selger "first world"-luksusprodukter som ikke er veldig viktige for folk, så må man gjerne forholde seg til "first world problems"

 

AtW

Lenke til kommentar

Vell at Gearbox har dummet seg ut med DNF og Aliens: CM er en ting. Selv om de driter seg ut med noen spill betyr det ikke at andre ikke har suksess.

 

Å boikote er jo et ganske drastisk steg, men noe som kanskje flere selskap burde få få føle på, er ikke noe tvil om at er par av selvskapene går i helt gal rettning når det gjelder utvikling.

 

Men når det er sakt så vil jeg selv nok aldri være med på noe slikt av den enkle grunn at de spill seriene jeg er tilhenger av kjøper jeg uansett hvor de kommer fra. Selv om at jeg vet det er en dum tenkegang som mange spillere tenker og som er med å drive utvilking den veien den går så er det slik det

 

Selv om dere har lagt å boikote Gearbox så er det ikke til å komme unna at borderlands 2 er et fantastisk spill og et spill jeg har kost meg med i mange timer. Borderlands 2 er faktisk det eneste spillet jeg har startet rett på igjen rett etter jeg er ferdig med det. En stor grunn til det er jo da selfølgelig Co op, som gjør oppelvelsen mye bedre, hadde ikke orket nr 2 gang med en gang uten co op.

Lenke til kommentar

Når man selger "first world"-luksusprodukter som ikke er veldig viktige for folk, så må man gjerne forholde seg til "first world problems"

 

AtW

Som er helt riktig. Meningen min var litt mer at hvis noen skriver mye om å hate en spillutvikler for et par hundre kroners skyld, så burde kanskje vedkommende tenke seg litt om. Som med alle andre spill og varer - caveat emptor.

Lenke til kommentar
Whoa whoa whoa, slapp av gutter. Borderlands er et knallbra spill, og spillene Gearbox lager selv holder stort sett høy kvalitet
høy kvalitet? de tok penger fra Sega som var til Aliens: CM og brukte de på borderlands 2, de outsourca aliens og duke nukem til 3-4 developers. Når de snakker piss til alle intervjuere og viser en DEMO som er ser bedre ut enn selve SPILLET! da kan de dra langt til HELVETE, uansett hvor bra 1 eller 2 spill fra dem er.

 

Å boikotte Borderlands 2 på grunn av skuffelse over andre utgivelser fra selskapet hovedsaklig vil gå utover deg selv. Kan ikke se hvordan skadefryden over en boikott kan overgå gleden du vil frå fra et spill som i mine øyne er blandt de beste utgivelsene på flere år.

 

 

Lenke til kommentar
Whoa whoa whoa, slapp av gutter. Borderlands er et knallbra spill, og spillene Gearbox lager selv holder stort sett høy kvalitet
høy kvalitet? de tok penger fra Sega som var til Aliens: CM og brukte de på borderlands 2, de outsourca aliens og duke nukem til 3-4 developers. Når de snakker piss til alle intervjuere og viser en DEMO som er ser bedre ut enn selve SPILLET! da kan de dra langt til HELVETE, uansett hvor bra 1 eller 2 spill fra dem er.
Å boikotte Borderlands 2 på grunn av skuffelse over andre utgivelser fra selskapet hovedsaklig vil gå utover deg selv. Kan ikke se hvordan skadefryden over en boikott kan overgå gleden du vil frå fra et spill som i mine øyne er blandt de beste utgivelsene på flere år.

 

Det handler om prinsipper.

Hvis jeg hadde kjøpt en pølse i en bestemt kiosk som smakte fantastisk, for så og gå tilbake å kjøpe en pølse til hvor jeg da får en hundebæsj i brød vil gjøre sitt til at jeg ikke kjøper flere pølser i den kiosken.

 

Og jeg har overhodet ikke noe problem med å gå glipp av Borderlands 2 så lenge Gearbox og Mr. Pitchford ikke får ett øre av mine penger. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...