Gå til innhold

Aprilfest 2013 - satchmo - BW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarer! Bildet er tatt hjemmefra og over mot andre siden av dalen. Har lenge sett løvtrærne som et motiv. Mener jeg bor omtrent på samme høyde, men brennvidden (2x300mm) gjorde at perspektivet ble helt annerledes. Ingen varmluftsballong nei! :laugh:

Lenke til kommentar

2. april

Om mulig enda mindre inspirasjon og kreativitet i dag. Men har i det minste tenkt på en del muligheter framover og det var noe av målet med å delta.

 

post-36449-0-81266200-1364936243_thumb.jpg

 

Ikke helt fornøyd med plasseringen av skiløperen heller.

Tatt med Fujifilm X20, 28 mm, f/4,5, 1/1600 sek.

Lenke til kommentar

Takk for kommentar BjørnÅge. Ja alle som er med i bilder burde virkelig ta hensyn til komposisjonen! ;-) Jeg hadde dessverre ikke mer å gå på i overkant da jeg ville unngå en masse annet rot i bakkant. Et alternativ er jo at gårdbrukeren burde laget seg et større jorde.... Men da ville Lysgårdsbakken blitt vanskelig å få til da sletta er rett bak skiløperen.

Lenke til kommentar

Henger meg på hylekoret om det første bildet, grafisk og fint. Liker det nærmeste skrå sporet på det neste, ganske perfekt plassert. Skiløperen er ikke sååå veldig feil plassert, men kunne stått lenger til høyre. På det siste var det skrålinjer i skrålinjene. Kraftfullt (og vinterlig da).

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Jeg liker også kontrastene i det første bilde veldig godt. Flott med de få trærne på linje.

 

Syns heller ikke komposisjonen var så gal på bilde nr 2, som forøvrig var veldig godt. Flotte linjer kontrast ellers i snøen. Alternativet kunne jo vært å croppe litt inn fra nedre høyre.

 

Den diagonale broen satt også godt.

 

Generelt veldig gode S/H-konverteringer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...