Gå til innhold

? Galaxy S IV vil få 3D-kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet du at det bare blir ett kamera?

Ikke at jeg tror det blir to, men uansett, hvordan har du dette bekreftet?

Jeg synes i hvert fall det hadde vært kult om det var hemmeligheten de hadde klart å holde på, for per nå kan jeg ikke se for meg at det er noe særlig med overraskelser i vente i kveld...

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det bare blir ett kamera?

Ikke at jeg tror det blir to, men uansett, hvordan har du dette bekreftet?

Jeg synes i hvert fall det hadde vært kult om det var hemmeligheten de hadde klart å holde på, for per nå kan jeg ikke se for meg at det er noe særlig med overraskelser i vente i kveld...

Jeg så på telefonen på de nylig lekkede videoene fra 52samsung eller hva det nettstedet het.. Der var det hvertfall kun ett kamera som hadde litt større linse enn på SGS3.

 

Men som du nevner, så vet man ikke 100% sikkert om det er den virkelige SGS-IV.

 

Samsung%20Galaxy%20S%20IV%20-169.956x538c.jpg

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Hvorfor må det ALLTID være en eller annen som bare må kommentere slik som du gjør her? "Skjønner ikke vitsen med kamera på en mobiltelefon", "Hva er poenget bled BluRay? DVD er da bra nok" osv osv.

 

Ok, det er greit å forske og komme med nye funksjoner.

 

Men, i motsetning til kamera og bluray f.eks så har 3D vært en god stund, og jeg ser ikke akkurat eksploderende interesse for det. Det har vært forsøk på telefoner med dette før uten at de har blitt bestselgere, eller at det har blitt snakket om mye. Det blir som på tver, at man kjøper med funksjonen bare for å ha det. Jeg kjenner fortsatt ikke en person som mener han sitter og ser mye på 3D filmer, selv om han valgte å ha funksjonen på tv.

 

Så min kommentar er mer gjennomtenkt enn du trur.

 

Men, er allikevel enig. Er bare å putte så mye de får inn i telefonene. Så lenge det ikke går utover størrelse/batteri, så er alt bare en bonus

Lenke til kommentar

Men, i motsetning til kamera og bluray f.eks så har 3D vært en god stund, og jeg ser ikke akkurat eksploderende interesse for det.

 

Det er sant. Men det er først de siste årene at interessen for 3D har tatt seg veldig opp. Det var ikke alle mobiler som hadde kamera i starten heller, og 3D vil nok bli mer og mer normalt etterhvert (men ikke standard slik som kamera er i dag).

 

Interessen blir jo heller ikke større om ikke tilgangen på 3D blir bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er sant. Men det er først de siste årene at interessen for 3D har tatt seg veldig opp. Det var ikke alle mobiler som hadde kamera i starten heller, og 3D vil nok bli mer og mer normalt etterhvert (men ikke standard slik som kamera er i dag).

 

Interessen blir jo heller ikke større om ikke tilgangen på 3D blir bedre.

 

 

Helt enig. Og det er mange som har tatt feil før seff. Om interessen øker av tilgjengelighet, blir muligens teknologien utviklet videre.

 

Jeg bare ser ikke for meg en film man har tatt fra mobilen i 3D skal være noe man tar fram i konfirmasjoner og bryllup og sånne situasjoner.

 

Men, det var jo en som spådde at telefonen ikke ville bli noe annet enn et leketøy, så hvem vet.

Lenke til kommentar

Da ble det som på de lekkede videoene og bildene med 2D. Jeg må si for min del så er fotokvalitet viktig, men 3D betyr ingenting i den forbindelse.

 

Legger også merke til at telefonen har slot for ett SIM-kort i Europa, mens den tydeligvis har to i Kina.

Kineserne har masse telefoner med to SIM for det nasjonale markedet, så det er tydelig at det er en viktig ting for de. Jeg har selv flere kinamobiler med MTK-prosessorer og de har alle to slots for SIM.

 

Den siste jeg kjøpte meg var en HDC Galaxy Note 2 (Samsungklone). Den har quad core MTK6589 CPU og 5,8" skjerm. Må si jeg begynner å bli temmelig imponert over byggekvaliteten på noen av disse klonene. Den er definitivt verd 250$.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...