Gå til innhold

Sjekk Operas nye Android-nettleser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var meget pent! Førsteintrykket er veldig bra. Bruker til vanlig Chrome, og det er tydelig å se at Opera er inspiret av dem. Når det er sagt, så synes jeg Opera sin løsning er mye penere og mer "smooth" (for å si det på godt norsk).

 

Kun testet i 5 minutter, men foreløpig to tomler opp her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trykk på "O" oppe til høyre, og velg rutenettet i midten av rad 2.

 

Finner kun hurtigvalg, historikk og oppdagelser der. Ser ingen tegn til bokmerkene som jeg har på "opera link"

Edit: For ordens skyld så har jeg logget meg inn på opera link i innstillinger. Der kan jeg se bokmerkene som ligger i skyen, men kan ikke gjøre noe med dem.

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finner kun hurtigvalg, historikk og oppdagelser der. Ser ingen tegn til bokmerkene som jeg har på "opera link"

Edit: For ordens skyld så har jeg logget meg inn på opera link i innstillinger. Der kan jeg se bokmerkene som ligger i skyen, men kan ikke gjøre noe med dem.

 

Virker som Opera Link i innstillingene kun er link til siden, ikke synkorinisering mellom nettleser og Opera Link. Den heter "Access Opera Link", altså tilgang...

Lenke til kommentar

Ikke verst til beta å være. Den identifiserer seg på nettet som Chrome v 25 (user agent), og ser jo ganske lik ut. Den bygger nok på Chromium (som igjen bygger på WebKit), da jeg finner bugs i den som jeg også finner i Chrome for Android, men ikke i hverken stock Android-nettleseren eller på iOS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...