Gå til innhold

Sniktitt: Samsung HomeSync


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er fordelen med denne backup-en?

På min telefon så har jeg alle kontaktene mine synket opp mot både google og telenor, og bildene jeg tar blir lastet direkte opp til Dropbox.

Dokumenter blir enten synket med google drive eller er lagret i Evernote, eneste jeg ikke tror jeg har backup på er SMS.

Er det noe jeg glemmer her?

 

Ellers så lurer jeg på hvordan denne er å buke på TV, må man ha tastatur eller er den enkel å bruke med fjernkontroll (så enkel som i det minste det går an om man ser bort fra det å skrive inn tekst)?

Jeg har en Rikomagic 802 mkII tilkoblet TV-en på soverommet. Den fungerer greit nok, men brukergrensesnittet er ikke spesielt elegant siden man må frem med tastatur for å styre den.

Lenke til kommentar

Mangler skikkelig filstøtte, kthx bye

 

Det samme gjelder vell alle tv boxer! men fordelen med Android er at alt kan installeres, Også apper for og lese rare filer med enda rarere endelser. (har forsåvidt prøvd meg fram på en android stick og der fungerer alle rare filer ) Så vent så skal du få se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mangler skikkelig filstøtte, kthx bye
Det samme gjelder vell alle tv boxer! men fordelen med Android er at alt kan installeres, Også apper for og lese rare filer med enda rarere endelser. (har forsåvidt prøvd meg fram på en android stick og der fungerer alle rare filer ) Så vent så skal du få se.

 

Nå er jo XBMC kommet til Android også... ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...