Gå til innhold

Her er LGs første hybrid-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fysisk likner de kanskje, men likevel er de fundamentalt forskjellig... Den du lenker til har mobil-OS og mobil-prosessor.

 

Ikke er det LG's heller, artikkelen sa vel bare at det var LG's første, og nevnte et par konkurrerende produkter omtrent i samme product space.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Core i5... Da er vel dette en fullgod ultraportabel PC, da. Noen drawbacks?

 

Ikke så lett å vite om det gjelder denne, men på andre med samme formfaktor er drawbacks at den ikke kan brukes komfortabelt i fanget, som en laptop kan. Kan ikke stille skjermvinkelen nok.

 

Neste blir jo at det er et mareritt å bruke touch på en laptop. (ja jeg har brukt en win8 laptop over lengre tid.)

Lenke til kommentar

Hmm, ja... Det med skjermvinkelen er definitivt et reelt drawback. Og når du sier det, så ser jeg jo at det ikke er noen touchpad, siden det er touch.

 

Jeg har kun brukt win8 på desktop uten touch (blæh) så jeg blir litt overrasket over å høre at du heller ikke synes det treffer på en touch-basert laptop. Bedre tilpasning til små touch-skjermer er jo hele poenget med regresjonen de har gjort med Windows 8.

 

Men denne har i alle fall lekker formfaktor. Synd at formfaktoren likevel blir mindre praktisk enn en vanlig ultraportabel. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...