Gå til innhold

Anmeldelse: Impire (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplæringa er ein vits, og nokon manual finnest ikkje. Kva skal ein gjere? Jo, du brukar mange timar på å gjere noko så grunnleggjande som å få oversikt over primære funksjonar sidan ingen fortel deg noko om dei. Når ein først etter nokre timar innser at ein kan teleportere grupper av soldatar berre ved å halde inne høgre museknapp føler ein seg dum. Veldig dum. Men ingen fortalde meg det, så i staden hoppa eg fram og tilbake mellom kvar gruppe i eit irriterande tregt forsøk på å nedkjempe fiendar.

Kvar er kommunikasjonen? Kvar er vilja til å geleide spelaren gjennom funksjonane? Det er strengt tatt ikkje så frykteleg mange av dei, men når du ikkje anar at dei er der, blir det vanskeleg å vite kva ein skal gjere.

Har ikke spilt spillet, men sett noen youtube videoer. Kan ikke si jeg kjenner igjen den beskrivelsen av opplæringen. Hvis du har brukt flere timer på å finne ut av at du kan teleportere tropper så har du enten ikke fulgt med eller gjort noe annet galt. I videoen under så tar det ca 14 minutter og 20 sekunder å komme til denne delen av opplæringen.

http://www.youtube.com/watch?v=ofvFTBKBdFg

 

Om du vil dei skal trene må du fange heltar først, og så sende krigarane dine til treningsrommet.

Nei, du må ikke fange helter først, i alle fall ikke for å trene dem til nivå 2. Da trenger du kun å sende dem til treningsrommet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Driver for tiden å spiller gjennom Dungeon Keeper 2 etter at GOG versjonen ENDELIG har blitt win7 kompatibel. Hvis noen har DK abstinenser er det bare til å dra dit og kjøpe det.

 

Når det er sagt så dette spillet rimelig sexy ut ved første øyekast. Synd det var dårlig. Vi trenger en god DK arvtager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...