Gå til innhold

Tips: 10 morsomme Google-triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en utrolig kul funksjon i Youtube, hvis du har treg linje, og de rullende kulene kommer opp, så kan du bruke piltastene og spille Worms/Snake med de! :D

 

Hvis du har for rask linje til å teste ut dette, søk på Youtube: play worms in youtube.

 

(Med min trege linje, har jeg spilt det en masse mens jeg har ventet på Youtube-videoer på at Youtube-videoer skal laste...)

Lenke til kommentar

Bra liste, men den er ikke komplett uten Chuck Norris. Skriv "Find Chuck Norris" og klikk Jeg prøver lykken. Følgende galskap dukker opp...

Vu94leG.jpg

 

 

Også i Google Maps er det litt moro å spore, forsøker du å få veibeskrivelse i fra Japan til Kina f.eks. så er det kun en ting som gjelder over østkinahavet: Jetski!

vaDE2hg.jpg

Lenke til kommentar

Dere glemte den kuleste! Man kan skrive "google gravity" og klikke jeg prøver lykken, da detter hele siden sammen og så kan brukeren trekke rundt på tingene.

Men den er ikke Google sin...

 

Bra liste, men den er ikke komplett uten Chuck Norris. Skriv "Find Chuck Norris" og klikk Jeg prøver lykken.

Ei heller den.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Sånn halvvegs offtopic, på android telefonar, så kan du gå inn på Innstillingar, Om Telefon, og trykk kjapt fleire gongar på Android versjon ;)

 

Tilbake til PC og Google:

 

Gå til Google Maps

Naviger til New Zealand, vel 'Get Directions',

trykk på ikonet av mannen som går, i boks A skriv du inn 'The Shire',

i boks B, skriv du Mordor og vel 'Get Directions',

Google vil då gjev deg ein Advarsel

'Walking directions are in beta.

Use caution

One does not simply walk into Mordor." :p

Endret av WhatWorld
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...