Gå til innhold

iPad Mini kan komme 23. oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel så apple saksøker alle produsenter av 7 tommers nettbrett og påstår at de kom opp med idèen først....

 

Tviler egentlig på at den vil lanseres før november.

 

The_Airborn: Hva ønsker du å oppnå med å skrive dette? Hisse på deg fanboys for så og føle deg bedre enn dem? Lykke til i livet hvis dette er din vanlige tankegang...

Lenke til kommentar

Blir vel så apple saksøker alle produsenter av 7 tommers nettbrett og påstår at de kom opp med idèen først....

 

Tviler egentlig på at den vil lanseres før november.

 

The_Airborn: Hva ønsker du å oppnå med å skrive dette? Hisse på deg fanboys for så og føle deg bedre enn dem? Lykke til i livet hvis dette er din vanlige tankegang...

 

Nope, egentlig ikke, men jeg synes bare Apple sine advokater saksøker alt for mye, og får patenter på de mest idiotiske ting. Egentlig så var det for å vise min motstand mot apple og ikke for å hisse på meg fanboys. Mer som en morsom kommentar enn provosering. Hva mener du med min vanlige tankegang forresten? Skjønner ikke dette med at hvis jeg synes Apple saksøker for mye så knyttes det til min tankegang...

Lenke til kommentar

Blir vel så apple saksøker alle produsenter av 7 tommers nettbrett og påstår at de kom opp med idèen først....

 

Tviler egentlig på at den vil lanseres før november.

 

The_Airborn: Hva ønsker du å oppnå med å skrive dette? Hisse på deg fanboys for så og føle deg bedre enn dem? Lykke til i livet hvis dette er din vanlige tankegang...

 

Nope, egentlig ikke, men jeg synes bare Apple sine advokater saksøker alt for mye, og får patenter på de mest idiotiske ting. Egentlig så var det for å vise min motstand mot apple og ikke for å hisse på meg fanboys. Mer som en morsom kommentar enn provosering. Hva mener du med min vanlige tankegang forresten? Skjønner ikke dette med at hvis jeg synes Apple saksøker for mye så knyttes det til min tankegang...

 

Jeg mente at hvis du vanligvis finner det naturlig å komme med sånne kommentarer som alle har hørt tusen ganger og er dritlei av, så får du det sikkert etterhvert vanskelig i livet. Hvis dette er vanskelig å skjønne trenger du ikke å ta deg bryet med å legge om den sosiale atferden din, det holder at du lar være å nærmest "trolle" på kommentarfelt og forum på denne måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På mobilmarkedet så var det vel apple som startet denne patentstriden da, og jeg vet kommentaren er overbrukt men for å si det mildt så bryr jeg meg ikke om jeg ser den på hver eneste apple relaterte sak. Og det med livet da; du tror ikke jeg går rundt å spammer med "forever alone" osv.i vennegjengen..ting som passer i kommentarfelt på internett passer ikke alltid på gata og det føler jeg at jeg har blitt flink til å skille. Og det at du bedømmer personligheten min over EN kommentar på internett føler jeg er litt å ta i..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...