Gå til innhold

FIFA 13 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er VP jeg spiller mest, men er mange ting jeg irriterer meg over som de har endret fra i fjor eller bare ikke fikset.

 

1. I Fifa 11 kunne du be om å bli byttet ut. Si at du har spilt 50 min og ikke har lagret spille på lenge og får overraskende besøk. Hadde vært greit å be om å bli byttet ut å simulere resten av matchen og lagre spillet fort en å bare slå av.

 

2. Har de tatt bort spillende trener modusen? Stor skuffelse.

 

3. Om jeg blir byttet ut pga en mindre alvorlig skade eller pga spilleren min er sliten, så må jeg styre hele laget etterpå. Vil at det skal simuleres da også.

 

4. Virker som om hver gang du starter en ny karriere så starter du med blank pro...

Lenke til kommentar

Dersom jeg skjønner spørsmålet ditt korrekt; du kan velge om du vil spille med en ekte spiller eller din egen VP.

 

Faxfinn: Jeg er helt enig i de punktene, det jeg som irriterer meg mest med hele greia er nok at du må spille resten av kampen. Det ødelegger bare hele følelsen av å være en spiller på et lag. Det kunne også vært litt mer å gå på når det kommer til den AI'en spesielt hos medspillerne dine; det er ikke så veldig mye planlagte angrep for å si det på den måten.

 

Det er litt vanskelig for meg å komme med noen karakter om VP-modusen da Norwich er et temmelig dårlig lag og vi sliter med kontrollen i kampene. Jeg vet mer når jeg kommer til et bedre lag som man kan forvente at dominerer. Jeg blir veldig skuffet dersom du spiller for United mot Swansea og ender med 40% ballbesittelse.

Lenke til kommentar

Er VP jeg spiller mest, men er mange ting jeg irriterer meg over som de har endret fra i fjor eller bare ikke fikset.

 

1. I Fifa 11 kunne du be om å bli byttet ut. Si at du har spilt 50 min og ikke har lagret spille på lenge og får overraskende besøk. Hadde vært greit å be om å bli byttet ut å simulere resten av matchen og lagre spillet fort en å bare slå av.

 

2. Har de tatt bort spillende trener modusen? Stor skuffelse.

 

3. Om jeg blir byttet ut pga en mindre alvorlig skade eller pga spilleren min er sliten, så må jeg styre hele laget etterpå. Vil at det skal simuleres da også.

 

4. Virker som om hver gang du starter en ny karriere så starter du med blank pro...

 

litt ening får ikke bli bedt å bli byttet ut med mindre spilleren min er skadet eller er for sliten til å spille

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst at du går ned i kamprangering når du ikke var i nærheten av situasjonen. Dessuten, hva i h***** skal du egentlig gjøre når du forsvarer deg; dersom du dekker noen så slutter en medspiller å markere. Uansett hvem DU markerer så vil motstanderen alltid ha noen å sentre til.

 

Snodig nok skjer dette aldri med laget du er på. Der er plutselig alle dekt og ingen på løp. Rart det der. Virkelig snodig.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst at du går ned i kamprangering når du ikke var i nærheten av situasjonen. Dessuten, hva i h***** skal du egentlig gjøre når du forsvarer deg; dersom du dekker noen så slutter en medspiller å markere. Uansett hvem DU markerer så vil motstanderen alltid ha noen å sentre til.

 

Snodig nok skjer dette aldri med laget du er på. Der er plutselig alle dekt og ingen på løp. Rart det der. Virkelig snodig.

 

Ja, det er noe dritt!

 

Er det ikke mulig å simulere kamper når man, som spiller, er tatt ut?

 

Jo, gå til kalenderen og simulere derfra. Gjør det alltid med landslaget, prioriterer dem ikke og kan ikke heller takke nei. Noe som er überteit, så jeg pleier å simulere via kalender

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...