Gå til innhold

Fantasy-kamp i Forge (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt Alpha nå , Jeg vet det er alpha test men herregud og dårlig ting fungerer , Konseptet og ide`n er utrolig bra

 

Kule class og kule efekter men det er nesten umulig og spille , Lyden er dårlig og damage etc ser du ikke , Veldig mye veldig basic ting som ikke burde være i alpha en gang.

 

Uansett så kommer spillet ut selvom de kanskje ikke har fått 300.000 Dollar men starten blir ikke like bra.

 

Alpha er så lite gjennomført at jeg trur ikke de burde bruke denne versjoen til og "lokke" til seg kunder siden man kan gi pledge på 15 Dollar så får du alpha koden , spiller litt og om du ikke liker det kan du trykke Cancel på pledge før de 12 dagene har gått ut og du betaler ingen ting.

 

Jeg liker spillet men ikke på dette stadiet , Venter til beta før jeg avgir noen ordentlig dom.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Alpha nå , Jeg vet det er alpha test men herregud og dårlig ting fungerer , Konseptet og ide`n er utrolig braKule class og kule efekter men det er nesten umulig og spille , Lyden er dårlig og damage etc ser du ikke , Veldig mye veldig basic ting som ikke burde være i alpha en gang. Uansett så kommer spillet ut selvom de kanskje ikke har fått 300.000 Dollar men starten blir ikke like bra. Alpha er så lite gjennomført at jeg trur ikke de burde bruke denne versjoen til og "lokke" til seg kunder siden man kan gi pledge på 15 Dollar så får du alpha koden , spiller litt og om du ikke liker det kan du trykke Cancel på pledge før de 12 dagene har gått ut og du betaler ingen ting.Jeg liker spillet men ikke på dette stadiet , Venter til beta før jeg avgir noen ordentlig dom.

 

Du trenger ikke oppføre deg som noob og bare gi dårlig tegn for spillet, selv om du sier at du ikke har gitt en verdig dom. syns du burde bare holde deg unna spillet og slutte og spre negativitet over spillet, Alpha er Alpah og visse bedrifter har forskjellige måter og jobbe på, syns dette var dårlig gjort av deg.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Alpha nå , Jeg vet det er alpha test men herregud og dårlig ting fungerer , Konseptet og ide`n er utrolig braKule class og kule efekter men det er nesten umulig og spille , Lyden er dårlig og damage etc ser du ikke , Veldig mye veldig basic ting som ikke burde være i alpha en gang. Uansett så kommer spillet ut selvom de kanskje ikke har fått 300.000 Dollar men starten blir ikke like bra. Alpha er så lite gjennomført at jeg trur ikke de burde bruke denne versjoen til og "lokke" til seg kunder siden man kan gi pledge på 15 Dollar så får du alpha koden , spiller litt og om du ikke liker det kan du trykke Cancel på pledge før de 12 dagene har gått ut og du betaler ingen ting.Jeg liker spillet men ikke på dette stadiet , Venter til beta før jeg avgir noen ordentlig dom.

 

Du trenger ikke oppføre deg som noob og bare gi dårlig tegn for spillet, selv om du sier at du ikke har gitt en verdig dom. syns du burde bare holde deg unna spillet og slutte og spre negativitet over spillet, Alpha er Alpah og visse bedrifter har forskjellige måter og jobbe på, syns dette var dårlig gjort av deg.

 

Hva er problemet ditt ? Jeg forklarte at spillet nesten er umulig og spille , og de som ikke vet at helt klart hva alpha er kommer til og tro at dette spillet er utrolig dårlig .

 

Jeg skrev at jeg liker spillet og at konseptet er genailt og jeg ser framover til beta versjoen. Men det jeg synes var dårlig var at alpha versjonen var utrolig dårlig , Det er elementære feil der som ikke engang burde være i alpha. Jeg har spill titalls alpha tester fra mange spill og det jeg må si at dette skuffet .

 

Men igjen så tror jeg spillet har en nokså solid framtid med tanke på at denne type spill ikke er gjort på lenge , Og om du gidder og bruke hue litt så leser du dette :

konseptet og ide`n er utrolig bra

Kule class og kule efekter

 

 

men jeg ville bare peke ut at denne alpha testen er så godt som uspillbar. Jeg ville aldri brukt denne versjonen av spillet for og lokke til seg kunder , Hvertfall ikke når de har en mulighet til og trekke tilbake betalingen. Det sier seg selv. Men jeg har stor tro på at spillet vil slå igjenom som et veldig mye spilt spill og at det kommer til og gå bra. Jeg ga bare en beskrivelse av Alpha testen og ikke av spillet i seg selv !

 

Vet ikke helt hvem som oppfører seg som en "Noob" når du sier jeg bare gir dårlig tegn for spillet ? Jeg skrev at jeg likte spillet ? Bruk hodet før du skriver tilbake neste gang =)

 

Vil også bare si at jeg anbefalte folk og teste spillet ved og "Pledge" 15 dollar for og teste det ut og evt trekke det tilbake om du ikke har tro på spillet , pengene blir ikke trukket før de 11-12 dagene har gått og du kan trekke støtten din når du vill , Blir ikke 300.000 dollars merke nådd blir heller ingen penger betalt til firmaet og du taper ingen penger , Du får foresten alpha key i løpet av 5-6 timer.

 

Eller du kan gå på http://www.playforgewar.com/ også forum og evt se om du finner noen gratis Key`s der

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Jeg har spilt Alpha nå , Jeg vet det er alpha test men herregud og dårlig ting fungerer , Konseptet og ide`n er utrolig braKule class og kule efekter men det er nesten umulig og spille , Lyden er dårlig og damage etc ser du ikke , Veldig mye veldig basic ting som ikke burde være i alpha en gang. Uansett så kommer spillet ut selvom de kanskje ikke har fått 300.000 Dollar men starten blir ikke like bra. Alpha er så lite gjennomført at jeg trur ikke de burde bruke denne versjoen til og "lokke" til seg kunder siden man kan gi pledge på 15 Dollar så får du alpha koden , spiller litt og om du ikke liker det kan du trykke Cancel på pledge før de 12 dagene har gått ut og du betaler ingen ting.Jeg liker spillet men ikke på dette stadiet , Venter til beta før jeg avgir noen ordentlig dom.

 

 

 

Du trenger ikke oppføre deg som noob og bare gi dårlig tegn for spillet, selv om du sier at du ikke har gitt en verdig dom. syns du burde bare holde deg unna spillet og slutte og spre negativitet over spillet, Alpha er Alpah og visse bedrifter har forskjellige måter og jobbe på, syns dette var dårlig gjort av deg.

 

Har du glemt hva de sa på videon, DU er med og lage spillet, det vil si at DU kan bestemme hva de skal gjøre over populeritet på forum, det vil si at de må spille for og få med seg hvordan spillet er,

 

Dette gir Kickstarter prosjektet en nydelig mening med at du er med helt fra starten og din stemme kan få fram noe av spillet, dette er noe alle vet fordi de sier det selv...

 

Det er få store spill hvor du faktisk kan gi din stemme i det stadiet av spillet,

 

Man kunne ikke forandre noe visst spillet var nesten ferdig, skjønner du nå ?

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

"DU er med og lage spillet" Spillet er ikke utrolig langt fra ferdig , Har du glemt hva de sa på videoen ? De trenger penger til og gjøre spillet ferdig , ikke begynne og lage det. Jeg liker prosjekter som dette og jeg er klar over at vi har noe vi kan si evt hjelpe til med og det har jeg gjort en god del på forumene deres allerede og jeg kommer til og fortsette med det.

 

Skjønner bare ikke hvordan du fikk den første posten min til og bli noe som tydligvis var skrevet av en noob og at det var dårlig gjort , det var en mening om en test og min mening om at det og få kunder med og friste med alpha var nok ikke et sjakktrekk når alpha er som det er. Jeg ser at moderatorer og developers er aktive på forum og det virker som de bryr seg om hva vi sier der og det syntes jeg er gøy . Prosjektet er glimrende og spennede og kult at folk kan bidra mye , Men det er mange aktive folk som bidrar med inspirasjon osv men det er også mange som bidrar med 15 dollar fordi de vil teste et spill som ser lovende ut og de gjør det for sin egen underholdning og ikke for og hjelpe de med reports osv.

 

Og det er ikke et stort spill , Det er et Indie spill som jeg tror vil eskalere nokså fort når det er ferdig siden det er skill based og ikke gear based som mange nå er dritt lei. Spillet er ikke stort av flere grunner ,

 

Det er rett og slett et ganske så enkelt skill based pvp spill som ikke har noe særlig mer innhold en class og maps hvor du kan sloss , Du får ikke nye ting som er bedre. Spillet er genailt men det er ensidig. Den største forskjellen du får er og bytte utseende på class`n din som du kan gjøre når det kommer DLC. Class`n du spiller blir aldri bedre en noen andre for det er helt opp til deg . Dette eliminerer utstyr og ting som gjør at spillet for mye inhold , Det handler kun om og balansere class`ene så det blir mest mulig skillbased. Dette er en fantasy 3rd person versjon av CS og ikke så mye mer en det . Men det er fortsatt genialt og spesielt for de som liker fantasy og mmo`ish spill

Lenke til kommentar

"DU er med og lage spillet" Spillet er ikke utrolig langt fra ferdig , Har du glemt hva de sa på videoen ? De trenger penger til og gjøre spillet ferdig , ikke begynne og lage det. Jeg liker prosjekter som dette og jeg er klar over at vi har noe vi kan si evt hjelpe til med og det har jeg gjort en god del på forumene deres allerede og jeg kommer til og fortsette med det.

 

Skjønner bare ikke hvordan du fikk den første posten min til og bli noe som tydligvis var skrevet av en noob og at det var dårlig gjort , det var en mening om en test og min mening om at det og få kunder med og friste med alpha var nok ikke et sjakktrekk når alpha er som det er. Jeg ser at moderatorer og developers er aktive på forum og det virker som de bryr seg om hva vi sier der og det syntes jeg er gøy . Prosjektet er glimrende og spennede og kult at folk kan bidra mye , Men det er mange aktive folk som bidrar med inspirasjon osv men det er også mange som bidrar med 15 dollar fordi de vil teste et spill som ser lovende ut og de gjør det for sin egen underholdning og ikke for og hjelpe de med reports osv.

 

Og det er ikke et stort spill , Det er et Indie spill som jeg tror vil eskalere nokså fort når det er ferdig siden det er skill based og ikke gear based som mange nå er dritt lei. Spillet er ikke stort av flere grunner ,

 

Det er rett og slett et ganske så enkelt skill based pvp spill som ikke har noe særlig mer innhold en class og maps hvor du kan sloss , Du får ikke nye ting som er bedre. Spillet er genailt men det er ensidig. Den største forskjellen du får er og bytte utseende på class`n din som du kan gjøre når det kommer DLC. Class`n du spiller blir aldri bedre en noen andre for det er helt opp til deg . Dette eliminerer utstyr og ting som gjør at spillet for mye inhold , Det handler kun om og balansere class`ene så det blir mest mulig skillbased. Dette er en fantasy 3rd person versjon av CS og ikke så mye mer en det . Men det er fortsatt genialt og spesielt for de som liker fantasy og mmo`ish spill

Når du sier det på den måten høres spillet ikke så morsomt ut lenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...