Gå til innhold

Sniktitt: Shootmania Storm (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett turneringskamper kommentert av bl.a. TotalBiscuit fikk jeg ny tro på E-sport, jeg synes rett og slett at det ble spennende å se på. En ting er å se på lag som spiller, men om man samtidig har "expert" kommentatorer ble ting mye bedre. Spillet virket akkurat passe hektisk og krevende til at jeg ble interessert i det, så det ender nok med at jeg kjøper dette til tross for UbiSoft's brukerfiendtlighet...

Lenke til kommentar

Ikke skyld på ubisoft, Nadeo selv har vel ikke akkurat vært noen foregangsutvikler på den fronten heller når det gjelder egne produkter (Trackmania)AtW

 

Må si meg uenig her. Spillene0 de lhar lagd (tm, tmf og tm2) er av top kvallitet og har en utrolig lang levetid på grunn av verktøyene de gir spillerne. De har gode forum og er selv aktive der og man får lett hjelp på problemer andre spillere ikke kan hjelpe med. Må inrømme at de har vært litt dårlige med å fikse enkelte bugs i TrackMania.

Lenke til kommentar
Huff, ikke sløs med penger folkens, fattig spill.
Og den uttalelsen baserer du på...?

 

Har jo testet spillet, var ikke noe spesielt. Lite valgfrihet, uengasjerende. "Har sett det før". Det følger med modifikasjons-verktøy, og kanskje, bare kanskje vil det komme mods som gjør spillet mye mer variert. Da skal jeg vurdere et kjøp.

Storm er jo det første "miljøet" av flere, så det er fortsatt håp for ShootMania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...