Gå til innhold

Denne lader dingsene dine på tur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubrukelig?Sovet dårlig, eller ønsker du bare å spre din galle med resten av oss?Om det fungerer som annonsert er det unektelig det mest geniale jeg har sett av turtilbehør på en stund.

 

og hva er egentlig nytten?

den veier jo nesten 1 kg så det er ikke noe du drar med på turer med sekk..

som sagt, putt et solcelle panel på sekken, som veier mye mindre..

og kvister gir ikke mye varme så hadde vært bedre om de hadde montert enheten på en gass brenner, som de fleste har med seg på tur..

Lenke til kommentar

Eg har vanskelig for å sjå at dette blir standard utstyr når du er ute på tur. Ein slik dings på nesten eit kg som tar så mykje plass og som du i tillegg må sette opp før bruk kan da umogleg være verdt det?

 

20 min for ein time med snakking er ganske lenge å vente, og då er ikkje tida det tar å få skikkelig varme tatt med ein gong.

 

Kvifor ikkje kjøpe ein slik ein i stadenfor?

http://members.shaw.ca/sidewindercharger/

Denne produserer 6,2 V og 2 minutter med sveiving gir deg 6 minutter med taletid.

Den veg berre 70 gram og er klar til bruk så fort du har plugga til telefonen og starter å sveive.

 

Ein slik vedfyrt ladder er kun nyttig dersom du har satt opp teltleiren og skal være på samme plass ei stund.

Men hadde det ikkje vært meir nyttig dersom denne var konstruert slik at du kan legge den i leir bålet i staden for å måtte lage eit mini-bål nedi brennkammeret?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...