Gå til innhold

Kommer dette til å holde til HL 2 / DOOM 3 ?


Diotoxe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ati r9700 TX... 256 :cry: mb ram.. p4 2.5ghz cpu..

 

funker dette? å hvor bra fps kommer jeg til å ha osv? plis svar.. :D

 

Altså det spørsmålet der kunne forumet vært foruten mener nå jeg.

 

Er litt teit å spørre hva slags fps du vil åf når ikke spillene har kommet ut. Folk kan gjerne gi en ren gjetning,men ingen vet hvor elndig/bra systemet ditt funker.

Lenke til kommentar
Ifølge en annen post her på forumet vil det gi deg ca. 40FPS. Så får du bestemme selv om det er bra eller ikke.

 

Det var med R9700Pro og i 1280x1024 (litt viktig å nevne oppløsningen).

Men systemet hans vil holde til de spillene så lenge han ikke forventer å kunne få kjørt dem i 1600x1200 med 4xFSAA og 16xAF.

Lenke til kommentar

hehe... husker da GF3 kortene var nye på markedet og apple & nvidia hadde en konferanse om GF3 kortene med Doom3 i spissen. Da ble det sagt at Doom3 skulle være "spesialdesignet" for GF3! :D Kjøpte såklart et gf3 kort.... som jeg sitter med den dag i dag og venter på doom 3 :lol:

 

gjett om jeg skal klage til IDsoftware hvis doom3 ikke kjører "ok" (min. 30fps) på min pc i 640x480 med medium instillinger (...bare for å kalle en spade for en spade)! :D skal referere til den konferansen! :D

 

..... blir nok en oppgradering når doom3 & hl2 kommer ja. Selv om jeg ikke er noen gamer, er dette noe jeg virkelig ser fram til! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Kommer den på hardware.no?

 

valve har tenkt til å gi ut et benchmark prog slik at du får se hvordan din maskin vil yte i hl2, trenger jeg å kommentere spørsmålet ditt ?

Lenke til kommentar

Uansett ville jeg ventet til spillet ble lansert før jeg oppgraderte maskinen min!

Helt enig! Skjønner ikke at folk driver å oppgraderer og stresser med datamaskinene deres nå slik at de skal funke med HL2 og Doom 3. Heller vent til spilla kommer ut sånn at man vet hva man trenger. Når den tid er kommet så har også markedet utviklet seg og man får bedre komponenter til en billigere penge.

 

Holder min?

 

Pentium III 933

512 Sdram minne

GF2 MX 200 64mb Sdram

 

ps, klarte 25 fps på Americas Army, på laveste setting, og full tweak.

Tja.. Tror du kan kjøre HL2 ettersom man vistnok skal kunne skru ned grafikken en god del, men det blir ikke pent! Doom 3 tror jeg du kan bare glemme.. :roll:

Lenke til kommentar

Kan hende jeg er helt på bærtur nå..

Mener å ha lest at Doom3 og HL2 også skal komme til xbox og eller ps2.

Da bør vel ikke kravene være så altfor høye? De gidder vel ikke å lansere for disse to spillboksene hvis de må redusere kvaliteten alt for mye.

 

Noen som vet om en eller begge disse to spillene skal komme for Mac?

Lenke til kommentar
Kan hende jeg er helt på bærtur nå..

Mener å ha lest at Doom3 og HL2 også skal komme til xbox og eller ps2.

Da bør vel ikke kravene være så altfor høye? De gidder vel ikke å lansere for disse to spillboksene hvis de må redusere kvaliteten alt for mye.

 

Noen som vet om en eller begge disse to spillene skal komme for Mac?

Mener å ha hørt at det kommer til xbox jeg og ja! Men om det kommer på ps2 vet jeg ikke. Kan tenke meg grafikken blir nokså shabby på ps2 gitt. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...