Gå til innhold

Risen 2 forsinket igjen (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fast-traveling between points of interest, the locations of quest goals and skill trainers, and progression from beginning to end has never been clearer and more straightforward than in Dark Waters.

Så da har Fast-travel (endelig) funnet veien til Risen 2. Det virker som om PG også har begynt å tilpasse spillene sine til større kundegrupper. Ble ikke veldig positiv av den anmeldelsen på IGN, men tipper spillet blir verd å prøve.

Lenke til kommentar

Hvorfor gjør utviklere dette her?

 

En PC-eier kjøper da spillet like fullt som en konsolleier, hvorfor skal da den ene gruppen betale for en DLC mens den andre får denne?

 

Argumentet her er vel at det skjer grunnet forsinkelsen, men det er for meg et dårlig argument. Er noe en del av spillet? Vel, enten gi det ut med spillet, eller gjør det tilgjengelig gratis for eiere av spillet senere (for DLC'er).

 

Når kommer den første filmen hvor du må kjøpe sidehistorien utenom?

 

-Deluze

Lenke til kommentar
Fast-traveling between points of interest, the locations of quest goals and skill trainers, and progression from beginning to end has never been clearer and more straightforward than in Dark Waters.

Så da har Fast-travel (endelig) funnet veien til Risen 2. Det virker som om PG også har begynt å tilpasse spillene sine til større kundegrupper. Ble ikke veldig positiv av den anmeldelsen på IGN, men tipper spillet blir verd å prøve.

Det er iallefall lov å håpe at med "fast travel" mener de å reise med skipet ditt mellom de forskjellige øyene.

Lenke til kommentar

http://pc.ign.com/ar.../1223508p1.html

 

ai ai ai lover ikke bra. Jeg hadde dårlig erfaring med konsollversjonen jeg kjøpte først av eneren. Men med en gang jeg plukket det opp på pc et halvt år senere, likte jeg det.

Tror ikke du bør bekymre deg over dette. 6,5 til et mindre selskap er vel tilsvarende 9/10 til eller 10/10 til et større selskap. IGN er fullstendig fri for troverdighet og har vel også en klar tendens til å rusje gjennom spill uten å gå i dybden.

 

Hvis du er skeptisk, vent på brukerkommentarer fra folk som vet hva de prater om og forstår de spillene de spiller - så slipper du å gå glipp av de virkelige juvelene. Jeg sier ikke at Risen 2 er en slik juvel, men det var de øvrige spillene fra PB. Har selv forhåndsbestilt spillet og gleder meg som en unge til julekvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...