Gå til innhold

Deux Ex-regissør beklager «sjefskampene» (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemene hørtes ikke ut til å være seriøse, så de valgte å ikke fikse noe før spillet ble utgitt?

Hvorfor hadde de egentlig spilltestere i det hele tatt?

 

Og altså... De lover å gjøre det bedre neste gang?

Patch. Fiks problemet.

I en spillverden hvor support og oppdateringer er enklere enn det noensinne har vært før så har ikke jeg penger til overs til utviklere som unnskylder alvorlige feil i et spill ved å love at de skal gjøre det bedre i neste spill.

Sånne unnskyldninger tilhører nintendo-dagene der spill ble gitt ut på kassett.

Endret av Fippmeister
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Syns spillet var bra sånn ellers, men det blir ikke noe day 1 buy neste gang før de faktisk beviser at de mener dette alvorlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det verste med bosskampene var for de av oss som baserte oss helt og holdent på stealth og gikk for pasifist. Når man først kom til en boss så hadde man nesten ikke nubbsjans ettersom det ikke eksisterte ett eneste dødelig våpen i inventoryen. Tror jeg fikk til førstebossen på 13 forsøk ved hjelp av nesten samtlige tønner som var plassert rundt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg sjeldent at Bossbattles fungerer spesielt bra, de er ofte mere irriterende enn artige.

 

AtW

Absolutt enig med deg i dette. Langt bedre å ha jevnt over både svært sterke og mindre sterke motstandere og godt kampsystem som krever noe av deg og gir deg både følelsen av, og reell mestringsopplevelse etter hvert som du som spiller og eventuelt karakteren din blir bedre.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg sjeldent at Bossbattles fungerer spesielt bra, de er ofte mere irriterende enn artige.AtW

 

Da har du ikke spilt de rette spilla.

Jaja så lag et Deus Ex 2 så er det fort glemt;-)

Deus Ex 4 mener du vel ;)

 

Ikke begå tabben å tro at folk som mener noe annet enn deg gjør det fordi de vet mindre.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ikke begå tabben å tro at folk som mener noe annet enn deg gjør det fordi de vet mindre.

 

AtW

Godt sagt AtW..

 

OnT: Hvis dette i (god gammel P.Molyneux-stil) skal bli trenden i årene som kommer fra bransjen, kutter jeg HELT å kjøpe spill, på tross av at penger ikke er et problem lenger..

Lenke til kommentar

Ikke begå tabben å tro at folk som mener noe annet enn deg gjør det fordi de vet mindre.AtW

Vet mindre? Dropp den attituden, vær så snill. Jeg sier bare at det er vanskelig å tro at du kan ha spilt gjennom de rette spilla siden du påstår at boss fights ikke fungerer?

 

Dark/Demon's Souls, MGS (Psycho Mantis, The End), diverse Zelda-bosser, God of War, Conker's Bad Fur Day, Shadow of the Colossus, Psychonauts. Dette er bare noen eksempler på spill hvor boss-kampene er absolutte høydepunkt. Mener du å si at du har spilt disse spillene, og likevel mener at bossene er mer irriterende enn artige?

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Ikke begå tabben å tro at folk som mener noe annet enn deg gjør det fordi de vet mindre.AtW

Vet mindre? Dropp den attituden, vær så snill. Jeg sier bare at det er vanskelig å tro at du kan ha spilt gjennom de rette spilla siden du påstår at boss fights ikke fungerer?

 

Dark/Demon's Souls, MGS (Psycho Mantis, The End), diverse Zelda-bosser, God of War, Conker's Bad Fur Day, Shadow of the Colossus, Psychonauts. Dette er bare noen eksempler på spill hvor boss-kampene er absolutte høydepunkt. Mener du å si at du har spilt disse spillene, og likevel mener at bossene er mer irriterende enn artige?

 

Det er du som har attituden, du antar at bare fordi jeg mener noe annet enn deg, så kommer det av manglende kunnskap. Det er en holdning man bør være på vakt for. Ellers ber jeg deg legge merke til eksakt hva min uttalelse besto i. Det var ikke "boosfights er alltid irriterende".

 

AtW

Lenke til kommentar
Ikke begå tabben å tro at folk som mener noe annet enn deg gjør det fordi de vet mindre.AtW
Vet mindre? Dropp den attituden, vær så snill. Jeg sier bare at det er vanskelig å tro at du kan ha spilt gjennom de rette spilla siden du påstår at boss fights ikke fungerer? Dark/Demon's Souls, MGS (Psycho Mantis, The End), diverse Zelda-bosser, God of War, Conker's Bad Fur Day, Shadow of the Colossus, Psychonauts. Dette er bare noen eksempler på spill hvor boss-kampene er absolutte høydepunkt. Mener du å si at du har spilt disse spillene, og likevel mener at bossene er mer irriterende enn artige?
Det er du som har attituden, du antar at bare fordi jeg mener noe annet enn deg, så kommer det av manglende kunnskap. Det er en holdning man bør være på vakt for. Ellers ber jeg deg legge merke til eksakt hva min uttalelse besto i. Det var ikke "boosfights er alltid irriterende".AtW

Du trenger ikke være så innmari på offensiven. Tygg en chill pill, jeg prøver ikke å krangle med deg. Jeg bare påpeker at jeg synes det er rart å komme med en slik uttalelse, når det er så mange minneverdige bosskamper. Jeg beklager hvis du tolket det som kritikk av dine kunnskaper, men det går nå an å ta det litt med ro også, og ikke tro det verste om alle, som det ser ut som du har gjort nå. Det blir aldri gode diskusjoner av det.

 

Jeg har vel heller aldri påstått at du har sagt at alle boss fights er irriterende.

 

Nå, har du spilt de spillene jeg nevnte? I så fall, gidder du å komme med noen kommentarer til dem?

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...