Gå til innhold

Er dette iPad HD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ipad 3 eller ipad HD. That's the big question!

 

Her er noen andre rykter å bryne seg på:

Canon kommer senere i år, eller kanskje neste år, med et nytt kamera: EOS 70D. Dette vil ha bedre bildesensor, bedre prosessor, annen knappeutforming, og litt bedre display. Noen nye funksjoner blir det også. Sann mine ord! Husk; jeg var førstemann som gav dere disse fantastiske nyhetene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

dette blir bra, lurer på hvor dominerene apple på tabs en måned etter lanseringen

 

Vel, med tanke på at folk konkluderer med at "Denne må jeg ha", "Dette blir bra" før man i det hele tatt aner hva som skal presenteres, forstår jeg godt at Apple kommer til å forbli dominerende ei stund til.

Lenke til kommentar

dette blir bra, lurer på hvor dominerene apple på tabs en måned etter lanseringen

 

Vel, med tanke på at folk konkluderer med at "Denne må jeg ha", "Dette blir bra" før man i det hele tatt aner hva som skal presenteres, forstår jeg godt at Apple kommer til å forbli dominerende ei stund til.

 

det er nesten helt sikkert at det blir noe iPhone PPI lignene skjerm (litt dårlig norsk) og det mener jeg blir bra. også gleder jeg meg til og se android tabs forandre seg etter i morgen

Lenke til kommentar

Kommer den med eller uten LTE lure jeg på, kommer den med så blir det nok mitt første nettbrett men kommer det uten så tror jeg ikke den mobile båndbredden blir bra nok for mitt vedkommende og da må jeg nesten bare vente litt til.

 

Skjermoppløsninga i seg selv er grunn nok i seg selv for at en iPad 3 blir aktuell for meg, men skulle så gjerne hatt LTE for optimal avspilling av nett-TV for her føler jeg 3G stort sett blir for skralt dessverre.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å endelig få "katta ut av sekken" i morgen. Det JEG er mest spent på, er om det er A6 prosessor eller bare en oppdatert A5, og ikke minst hvilken dato det blir release i Norge. Har skrevet det overalt i det siste, men jeg savner iPaden min!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle om de kaller prosessoren oppgradert A5 eller A6 selv om det uansett betyr det samme. Teknologien er basert på ARM og vil uansett være en videreutvikling av original A5. Selv om alle andre konkurrenter har hoppet over til quad-core lasset så tviler jeg på om apple vil gjøre det samme, batterilevetid er viktig for apple og da tror jeg heller at de prioriterer en sterkere grafikkmotor.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen ekspert på området, men hva er egentlig fordelen med firekjerner kontra tokjerner på ARM? Tenker på hvor lite programvare til stasjonære maskiner som er optimalisert for flere tråder, og de som først er det er gjerne tunge programmer som jeg ikke helt ser for meg har noe særlig på den mobile plattformen å gjøre for øyeblikket uansett. Så hvorfor en tregere firekjerne kontra en raskere tokjerne på?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...