Gå til innhold

Frictional bekrefter A Machine for Pigs (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å ikke bruke ord som "verdens" og "tidenes" etc i overskrifter. Det blir veldig ITavisen over det. Og så lavt bør dere ikke synke. Det er så usaklig uansett, "verdens skumleste spill, verdens beste x, tidenes beste", det er jo helt subjektivt og særdeles usaklig.

 

Minner meg om Jack Black og "the best song in the world", noe som i seg selv er en usedvanlig barnslig ting å ting. Forstår jo at det i den sammenhengen er en spøk, men ITavisen bruker det ikke som en spøk. Og da ender det opp med å bli latterlig.

 

Der, dagens rant over :) Takk :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Minner meg om Jack Black og "the best song in the world", noe som i seg selv er en usedvanlig barnslig ting å ting.

 

Men det er jo ikke den beste sangen i verden, nei.

Det er bare en hyllest.

De kunne ikke huske den beste sangen i verden, neinei.

Det er en hyllest - til den beste sangen i verden.

 

 

Når det er sagt klarte jeg aldri å spille noe særlig mer enn i underkant av en time med Amnesia selv, og det var i et opplyst rom med tre kamerater. En spilte, en hadde på seg hodetelefonene og en satt og spilte BF3. Helt vanvittig skummelt. Men en dag skal jeg klare det!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Fra anmeldelsen av Amnesia: The Dark Descent:

 

Jeg vil med andre ord ikke nøle med å anbefale dette spillet til alle som liker å la seg skremme. Jeg har spilt mange skumle spill i årenes løp, men dette topper dem alle, og av hensyn til min egen psyke håper jeg at det aldri får noen oppfølger.

 

Bekymret for psyken nå, Joachim? :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...