Gå til innhold

Nå forsvinner torrent-filene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil dette ha noe å si på hastigheten man får ned? Hvis man laster ned fra en med dårlig linje?

 

Eller har jeg misforstått?

 

Såvidt meg bekjent så betyr magnet-lenker i praksis at man laster ned .torrent-filene fra andre peers i nettverket. Så i teorien skal det ikke gi noen særskilte utslag på hastigheten.

Lenke til kommentar

Det jeg savner med magnets er at man ikkje kan velge hvilke filer man vil ha. Det kunne man med torrentfiler. Med magnets må man vente til filene dukker opp i torrent klienten, for så å velge dont download for hver enkelt fil. Litt kjedelig hvis man skal ha en episode ut av en torrent med 70 episoder.

 

Da laster du ned den enkelte episoden, og ikke hele sesongen ;)

Lenke til kommentar

Det jeg savner med magnets er at man ikkje kan velge hvilke filer man vil ha. Det kunne man med torrentfiler. Med magnets må man vente til filene dukker opp i torrent klienten, for så å velge dont download for hver enkelt fil. Litt kjedelig hvis man skal ha en episode ut av en torrent med 70 episoder.

 

Da laster du ned den enkelte episoden, og ikke hele sesongen ;)

 

Går ikke an med magnets. Man må ta hele torrenten som den er, hele sesongen hvis det er der episoden befinner seg. Og ja, det har hendt at jeg ikke finner en enkelt episode av et show, men finner hele sesongen eller flere sesonger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ikke så glad i denne utviklingen. Jeg har et python-script som hvert 30. sekund ser etter .torrent-filer i min download-mappe, og jeg har satt nettleseren min til å laste ned alle torrent-filer uten å spørre meg først. Hvis python-scriptet finner en torrent-fil vil den flytte den til en mappe på serveren min. Videre har jeg satt torrent-klienten min til å automatisk laste alle torrent-filer i denne mappen.

 

Litt klumsete forklart kanskje men det betyr ett klikk for å starte nedlasting av torrent-filer på serveren min. Har enda ikke funnet noen måte å lage et lignende system for magnet-linker. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...