Gå til innhold

Nå begynner tvangsoppdateringen på Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke slik at du ikke kan slette innholdet på Timelinen når du vil. Jeg har hatt den i over et halvt år (tror jeg) og har kunnet slette alt jeg har hatt lyst til, når jeg vil, i tillegg til å kunne tilføre bilder og hendelser på timelinen i riktig posisjon i forhold til når det skjedde ;) Jeg er veldig positiv til Timeline (y)

Lenke til kommentar

Den dagen jeg påtvinges timeline skal jeg markere med å flytte over til google+, og det av to grunner:

 

1. Det er en påtvunget forandring

2. Jeg liker ikke timeline

 

Den eneste grunnen til at jeg er på facebook i det hele tatt er at det fungerer som et bra verktøy for å arrangere sammenkomster og denslags, men det er hovedsaklig på grunn av at alle er finne på facebook, ikke for at funksjonen i seg selv er god.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har dårlig sans for tvangsoppdateringer slik som de gjør med Facebook.

 

Hvorfor kan de ikke gjøre det slik som med programmene man har på pc'en. Er man fornøyd med den versjonen man har så beholder man den og hvis man har lyst på ny versjon så velger man selv om man vil oppgradere.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at timeline ser bedre ut nå, etter noen dager.

 

Jeg er en av de som bruker facebook mest til sammenkomster, men det dukker opp et par bilder i ny og ne. Når noen svipper innom profilen, så er det bilde av ting jeg har gjort etc. i stedet for "navn har blitt venn med navn2". Det er bra, for det ser ut som jeg er aktiv der, selv om jeg ikke er det.

 

Jeg foretrekker å ta alt av sosial interaksjon utenfor facebook, så for venner fra ungdomstiden ser det ut som om jeg er en nofriends, selv om jeg er ute på ting daglig. Timeline gjør at de som bruker facebook lite, tilsynelatende bruker facebook mye. Good shit.

Lenke til kommentar

Til dere som synes det ser rotete ut, dere ser linja i midten og prikkene? Følgere dere linja nedover så ser dere at alt ligger kronologisk - det er faktisk ekstremt mye mer ryddig enn før.

 

P.S: Det er ingenting nytt av innlegg som vises på timeline.

 

Ja, og jeg vil tro de aller fleste vet hva en tidslinje er. At konseptet kalles "Timeline" er med andre ord et godt hint. Det forandrer uansett ikke det faktum at sidene ser mer rotete ut, selv om det er et system i rotet.

 

 

Herregud for noen sutrekopper!

 

Timeline viser bare akkurat det samme som alltid har vært på profilen!

 

Nei folkens; nå må dere stå for det dere gjør! Det gjelder aktiviteter som dere SELV har lagt ut på nettet også. Nytter ikke å skylde på andre!

 

Det er vel igrunn ingen i denne tråden som klager over det du refererer til, det er heller utseende av konseptet som faller i dårlig smak hos mange av oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...