Gå til innhold

Trenger penger for å fullføre STALKER 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis alle som har lastet ned ett stalker spill ulovlig og likte det, nå kjøper det så kansje det hjelper langt på vei til ett STALKER 2

 

 

Stalker spillene har faktisk solgt veldig bra. Shadow of Chernobyl og Call of Pripyat spesielt. Spesielt under salg har disse solgt bra, men det første spillet (SoC) solgte sterkt da det først kom ut også, til tross for å være et svært buggy spill.

 

Jeg (og mange andre) mistenker heller at det var mye snusk i papirene hos Grigorovich, utviklerens sjef, som har rykte på seg til å være en skikkelig playboy:

 

06779616d6q51.jpg

 

 

Når det er sagt, oppfordrer jeg samtlige som enda ikke har prøvd disse spillene, om å skaffe de umiddelbart! De koster en slikk og ingenting på Steam, og de havner på storsalg hele tiden. Bugs finnes knapt lenger, da det finnes patcher av offisielle og uoffisielle slag, i tillegg til SVÆRE mods (

, anyone?) som både fjerner bugs, forbedrer AI og grafikken, legger til nytt innhold og blanaserer alt som kan balanseres.

 

Definitivt verd å sjekke ut, da spesielt SoC og CoP.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt noen millioner på bok så skulle jeg donert en slant penger til disse folkene med glede! Når spillene dems er så bra, så er det verdt min donasjon ;)

Vil anbefale alle som sitter på gjerdet med å skaffe de gamle Stalker spillene på sin gamle/nye pc, gjør en tjenste å kjøp disse spillene!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Bugs finnes knapt lenger, da det finnes patcher av offisielle og uoffisielle slag, i tillegg til SVÆRE mods (
, anyone?) som både fjerner bugs, forbedrer AI og grafikken, legger til nytt innhold og blanaserer alt som kan balanseres.

 

Tja, Pripyat Complete (og de andre Complete-modsene) er uten tvil av høy kvalitet, problemet med Complete for det siste spillet for min del er at jeg aldri har rundet spillet siden saven min ble korrupt etter lang tids spilling (pokker heller hadde nettop skaffet meg de beste våpene/armoren i spillet med mods unlocked :().

 

 

Godt å høre at Stalker-serien ruller videre dog, får håpe S2 ender på samme nivå som nummer SoC. :)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Å spille STALKER er for min del jævlig (OG) morro, synes det til tider er driiit creepy men også knallbra laget.

STALKER med Metro 2033 gameplay og grafikk hadde vært fantastisk for meg, digger begge spillene men liker best åpen verden.

Skulle ønske det gikk an å ha med en dyktig companion da, som i Fallout spillene.. Hadde det ikke blitt såå skummelt for en pingle som meg.

Lenke til kommentar

Om de fjerner mutantene fra Stalker-spillene, så lager de et flott spill for deg, mens de tusenvis av fans av serien da vil bli mektig skuffet. Blir gjerne litt som å fjerne fotballen fra Fifa-spillene. ;)

 

Mutantene er en hindring. Derfor man skyter på dem.

 

Ballen er .. uh... noe de behøver for å spille spillet. Jovisst, hadde gjerne kjøpt en kopi av ball-løs fifa jeg, men spillet kunne ikke blitt spilt i stor grad uten den.

Lenke til kommentar

Du gidder virkelig ikke å forstå hva jeg prøver å si? At mutantene er en av de definerende faktorene for Stalker-spillene, og at det å ta dem ut vil ødelegge for ca. samtlige fans, bare for å "gjøre det mer tilgjengelig for et bredere publikum"? Hvorfor kan ikke alle spill da i så fall med det samme bare gjøres om til direkte CoD-kloner, så kan vi alle være fornøyde?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Du gidder virkelig ikke å forstå hva jeg prøver å si? At mutantene er en av de definerende faktorene for Stalker-spillene, og at det å ta dem ut vil ødelegge for ca. samtlige fans, bare for å "gjøre det mer tilgjengelig for et bredere publikum"? Hvorfor kan ikke alle spill da i så fall med det samme bare gjøres om til direkte CoD-kloner, så kan vi alle være fornøyde?

 

Helt enig! thumbup.gif - Hvor unaturlig skal det bli i spill framover. De putter mutanter, zombier, kryp i spill som egt ikke setter mening i hvorfor det skal være i spillet

Endret av Web King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...