Gå til innhold

Konkurranse: Romjulskalender dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verken eller er vel svaret på mpx-antallet. Ser ut som dere har trykket på feil tast på den ene der. ;) Svarte det som var nærmest prisguiden sine specs. :)

..Eller man kunne finne en litt mer "ordentlig" produktside for produktet det her er snakk om, og se hva produsenten sier, som er et av alternativene som blir listet opp. Funker det også. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Verken eller er vel svaret på mpx-antallet. Ser ut som dere har trykket på feil tast på den ene der. ;) Svarte det som var nærmest prisguiden sine specs. :)

..Eller man kunne finne en litt mer "ordentlig" produktside for produktet det her er snakk om, og se hva produsenten sier, som er et av alternativene som blir listet opp. Funker det også. ;)

 

Da regner jeg med at produktguiden bommet på et tall og jeg svarte riktig alikevel, hehe. :)

Lenke til kommentar

Da regner jeg med at produktguiden bommet på et tall og jeg svarte riktig alikevel, hehe. :)

Da har jeg nyheter til deg - det at det skiller 0.1MP mellom det første valget i spørsmål 3 og det som står i prisguiden, har overhodet ingenting med hva som er riktig svar på spørsmålet ;)

 

Ble dog positivt overrasket over svaret da jeg sjekket produsentens sider; hadde regnet med samme tall som min GH2 har ...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...