Gå til innhold

Video: Samsung Galaxy Tab 7.7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt krøll med tekstformateringen i denne artikkelen.

 

Det er flott at Samsung slipper modeller i forskjellige størrelser, et klart pluss fra min side. Jeg er ikke i markedet for verken smarttelefoner eller nettbrett for øyeblikket, men det er godt å vite at man har flere modeller å velge mellom.

 

(Forundrer meg forøvrig hvis EFTA ikke har noe å si i saken mellom Apple og Samsung.)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Vil bare ha bekreftet noe jeg mener å ha oppfattet at Samsung tab 7.7 også kan brukes som telefon?

Det kan den :)

SOL-7.7.251x141.jpg

Kilde: amobil.no

 

 

Takk og takk :-) Da blir den kanskje den jeg velger....- men har veldig lyst på note - telefonen også. - Men den blir jo litt liten som nettbrett.. Valgets kvaler. Men uansett så blir det jo ikke før nærmere jul at noen av dem kommer slik jeg forstår.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Vil bare ha bekreftet noe jeg mener å ha oppfattet at Samsung tab 7.7 også kan brukes som telefon?

Det kan den :)

SOL-7.7.251x141.jpg

Kilde: amobil.no

 

 

Takk og takk :-) Da blir den kanskje den jeg velger....- men har veldig lyst på note - telefonen også. - Men den blir jo litt liten som nettbrett.. Valgets kvaler. Men uansett så blir det jo ikke før nærmere jul at noen av dem kommer slik jeg forstår.

Du må ha store lommer? :D

Lenke til kommentar

Takk og takk :-) Da blir den kanskje den jeg velger....- men har veldig lyst på note - telefonen også. - Men den blir jo litt liten som nettbrett.. Valgets kvaler. Men uansett så blir det jo ikke før nærmere jul at noen av dem kommer slik jeg forstår.

En ting som iallefall går veldig i favør til Note, er styluspennen :D Oh how I´ve missed you old friend

Lenke til kommentar

Hei. Er ikke så kjent med hvordan og hvor å få lagt inn innlegg/spørsmål her, så kanskje jeg skriver dette på feil sted....

 

Jeg har et sterkt ønske om å kjøpe Samsung Galaxy Note, men da den som har 32 GB lagring og ikke 16. Er det slik at det er samme telefon, bare at man oppgraderer med et lagringskort? Eller er det en annen utgave? Hadde vært flott om det bare går på minnekort, for da ville jeg slippe å vente helt til den med 32GB kommer. Det er så dumt at de alltid sender ut enhetene med minst kapasitet først, slik at man må vente så lenge på det beste!

Lenke til kommentar

Hei. Er ikke så kjent med hvordan og hvor å få lagt inn innlegg/spørsmål her, så kanskje jeg skriver dette på feil sted....

 

Jeg har et sterkt ønske om å kjøpe Samsung Galaxy Note, men da den som har 32 GB lagring og ikke 16. Er det slik at det er samme telefon, bare at man oppgraderer med et lagringskort? Eller er det en annen utgave? Hadde vært flott om det bare går på minnekort, for da ville jeg slippe å vente helt til den med 32GB kommer. Det er så dumt at de alltid sender ut enhetene med minst kapasitet først, slik at man må vente så lenge på det beste!

Slik jeg har forstått det så er det innebygget enten 16GB eller 32GB. I tillegg er det en microSD kortplass som sxtøtter kort i størrelser opp til 32GB.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...