Gå til innhold

Gratisversjon av Rise of Flight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får samme beskjed.

 

Ja.Og dersom man forsøker å registrere seg på riseoflight.com sin hjemmeside,så har de sånne idiotiske nesten ikke synlige bokstaver som man må taste inn(så ikke en pc skal gjennkjenne bokstavene og et dataprogram lage en profil).Men hvorfor skulle nå et dataprogram ønske å lage en profil her?Å som jeg hater sånne nettsider med denne fuksjonen!Det funker nesten aldri som det skal!!

Det er bare det at uansett hvor mange ganger jeg forsøker,så blir det feil ilg nettsiden.

 

Dette er bare BULLSHIT,og nå er jeg ikke bare skuffet men faktisk forbanna!

Hvorfor skal det behøve å være så innviklet å få spille et spill?????

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Kanskje serveren dems er nede. Har ikke installert spillet så jeg får ikke sjekket. Men du kan velge å fly offline også. Tror demoen kun er offline

 

Sånn,da kom jeg endelig inn og fikk registrert en brukerkonto.Man skan spille online også i demoen,men det hjelper lite.

Dette er etter min mening et dårlig spill.Spillekontrollen er ikke bra og det flyter ikke spesiellt bra(men det lagger ikke på min PC)

Kan hende jeg har en for dårlig PC,men dette var ikke noe bra laget.

I likhet med så altfor mange andre krigsflysimulatorer,så er det nesten umulig å skyte ned fienden.Du har de i siktet i kanskje 1 sekund,før de forsvinner og da bruker du x antall minutter på å fly rundt å lete etter dem igjen.Duuh..ikke gøy.Kontrollene er trege og uresponsive i forhold til hva de er i virkligheten.Det kan sammenliknes med å kjøre en snekke,noe som blir kjipe greier i lufta.

Prøvde å spille online igår,på en "noob server",og begynte på bakken.Fikk ikke engang startet motoren,(E-knappen)den bare sputtet og hostet,og der ble jeg.Dette er tøv.

 

"Wings" på Amiga på midten av 90 tallet var etter min mening bedre en dette.

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

 

 

Sånn,da kom jeg endelig inn og fikk registrert en brukerkonto.Man skan spille online også i demoen,men det hjelper lite.

Dette er etter min mening et dårlig spill.Spillekontrollen er ikke bra og det flyter ikke spesiellt bra(men det lagger ikke på min PC)

Kan hende jeg har en for dårlig PC,men dette var ikke noe bra laget.

I likhet med så altfor mange andre krigsflysimulatorer,så er det nesten umulig å skyte ned fienden.Du har de i siktet i kanskje 1 sekund,før de forsvinner og da bruker du x antall minutter på å fly rundt å lete etter dem igjen.Duuh..ikke gøy.Kontrollene er trege og uresponsive i forhold til hva de er i virkligheten.Det kan sammenliknes med å kjøre en snekke,noe som blir kjipe greier i lufta.

Prøvde å spille online igår,på en "noob server",og begynte på bakken.Fikk ikke engang startet motoren,(E-knappen)den bare sputtet og hostet,og der ble jeg.Dette er tøv.

 

"Wings" på Amiga på midten av 90 tallet var etter min mening bedre en dette.

 

Brukte du tastaur og mus?

 

Kan jo være det er bedre\knallbra med en joystick.

Lenke til kommentar

Brukte du tastaur og mus?

 

Kan jo være det er bedre\knallbra med en joystick.

 

Jepp=)

Men jeg lurer på om PCèn min er problemet.Det er ikke god flyt akkurat.

Jeg har lagt vekk spillet uansett.Fant en remake av Kings Quest 3 som var freeware så jeg lastet ned den og spiller dette akkurat nå=)

Genial remake som har massevis extra i forhold til orginalen fra 87.

Anbefales for fans av serien

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Har du flydd mye ArkArk? Siden du vet hvordan kontrollene er i virkeligheten.. Og det at du sammenligner med en snekke er vel faktisk ikke så ille, er jo fly fra første verdenskrig dette.. Du bruker jo til og med tastatur og mus til å styre, tsk tsk.

 

Tror nok heller problemet er at dette blir for realistisk for deg, finn deg et arkadespill

Lenke til kommentar

Har du flydd mye ArkArk? Siden du vet hvordan kontrollene er i virkeligheten.. Og det at du sammenligner med en snekke er vel faktisk ikke så ille, er jo fly fra første verdenskrig dette.. Du bruker jo til og med tastatur og mus til å styre, tsk tsk.

 

Tror nok heller problemet er at dette blir for realistisk for deg, finn deg et arkadespill

 

Nå nå..ikke være frekk=)

Jeg har flydd endel modellfly(som selvsagt ikke er det samme som virklige fly,jeg VET DET)

Det er likevel mye lettere en dette flyspillet.Har spilt endel forskjellige flyspill,men dette var bare sirup.

Blir vel en smaksak.Jeg hater det iallefall.Så får du værsegod å like det,det er din sak=)

Lenke til kommentar

ArkArk, som Major stuen skrev: Gå tilbake til wings of fury du. Dette er helt klart utenfor din klasse. Det er et must å ha flight stick for å spille dette skikkelig. Jeg bruker også TrackIR så jeg bare trenger å panorere hodet for å finne fienden.

Ikke kom og si dette er dårlig laget fordi du ikke klarer å fly. Å fly 2-dekkere fra ww1 var veldig vanskelig. Du kan forresten skru av mye realisme i spillet men ser ikke vitsen da dette er ment å være "the real thing"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje serveren dems er nede. Har ikke installert spillet så jeg får ikke sjekket. Men du kan velge å fly offline også. Tror demoen kun er offline

 

Sånn,da kom jeg endelig inn og fikk registrert en brukerkonto.Man skan spille online også i demoen,men det hjelper lite.

Dette er etter min mening et dårlig spill.Spillekontrollen er ikke bra og det flyter ikke spesiellt bra(men det lagger ikke på min PC)

Kan hende jeg har en for dårlig PC,men dette var ikke noe bra laget.

I likhet med så altfor mange andre krigsflysimulatorer,så er det nesten umulig å skyte ned fienden.Du har de i siktet i kanskje 1 sekund,før de forsvinner og da bruker du x antall minutter på å fly rundt å lete etter dem igjen.Duuh..ikke gøy.Kontrollene er trege og uresponsive i forhold til hva de er i virkligheten.Det kan sammenliknes med å kjøre en snekke,noe som blir kjipe greier i lufta.

Prøvde å spille online igår,på en "noob server",og begynte på bakken.Fikk ikke engang startet motoren,(E-knappen)den bare sputtet og hostet,og der ble jeg.Dette er tøv.

 

"Wings" på Amiga på midten av 90 tallet var etter min mening bedre en dette.

 

 

Hehe du må bare tilgi folk, om du får noen sure svar. De som liker dette spillet brenner virkelig for det. Jeg er en av de :) . Men personlige meninger er altid lov, du har din vi har vår.

 

Men dine preferanser er feil. Når du sier kontrollene ikke er som i virkligheten, så tar du i stor grad feil. Dette er slik kontrollene var i første verdenskrigs fly, som er helt forskjellige fra hvordand det vil føles å fly et småfly i dag. For det andre, som allerede nevnt. Det er HELT umulig å spille med tastatur, du aner ingen ting om hvordan kontrollene kjennes ut før du har prøvd det med joistick.

 

Med denne kommentaren synes jeg du sier mye: I likhet med så altfor mange andre krigsflysimulatorer,så er det nesten umulig å skyte ned fienden.Du har de i siktet i kanskje 1 sekund,før de forsvinner og da bruker du x antall minutter på å fly rundt å lete etter dem igjen.Duuh..

 

Tar du bort denne biten fra en SIMULATOR sitter du igjen med et arcade spill, det er jo liksom meninga at det SKAL være en forskjell, at det skal være to forskjellige sjangre. personlig synes jeg det er kjedelig å bare trykke på en knapp, så dør fienden, det synes jeg er drit kjedelig. Jeg liker den intense jakten og den fantastiske følelsen av å klare å drepe en eneste fiende etter en lang og inntens kamp. Kan sammenlignes veldig med å være på jakt.

 

Jeg har spilt simulatorer siden jeg begynte å spille, ca 19 år. Elsker den utfordingen denne type spill gir meg. Rise of flight er en fantastisk bra laget simulator, det er fakta ikke personlig mening. Men at simulatorer slettes ikke er for alle, det har jeg ikke noe problem med å forstå. Lykke til med å finne deg spill som passer deg bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...