Gå til innhold

Vi søker ny mobiljournalist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt fristende..

Har ingen journalistutdannelse, men liker å skrive - samt at jeg setter stor pris på at det søkes folk som kan skrive feilfritt, da jeg forsåvidt vraket lokalavisen min av den grunn.

 

Jeg er ikke veldig oppdatert på telefonmarkedet idag, men det går vel rimelig raskt å oppdatere seg på dette vil jeg tro.

 

Hvordan er arbeidstidene, og disponerer arbeidsgiver bopæl for den ansatte i så tilfelle?

Lenke til kommentar

er det 100%?

 

Det er en 100 % stilling ja.

 

Hvem er det som slutter eller går ut i permisjon?

 

Einar skal studere til høsten, men kommer til å fortsette å bidra med mobiltester på frilansbasis. :)

 

Hvordan er arbeidstidene, og disponerer arbeidsgiver bopæl for den ansatte i så tilfelle?

 

Vi har kjernetid mellom 9 og 16, så kan man velge om man vil starte en time før det eller slutte en time etter.

Lenke til kommentar

Ser det er mange som klager over at de ikke har journalistutdannelse, men så vidt jeg kan se er ikke det nevnt som et krav i utlysningen i det hele tatt. Ikke for å være frekk, men er det noen i Amobil i dag som faktisk har formell journalistutdannelse?

 

Det er helt riktig. Flertallet av norske journalister har ikke formell journalistutdannelse, og det er kun en av våre mobiljournalister som har gått den linjen. Det som er viktig for oss er skriveferdighetene og fagkunnskapen din, ikke hvordan du har tilegnet deg den.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har ingen utdannelse innen journalistikk, men jeg har jobbet som skribent for en teknologinettside og jeg har skrevet en del om mobiler, utført tester og ulike ting. Driver nå som frilanser "på siden". Jeg er dog bosatt i Bergen, so no go for me :p Synd i grunnen.

Lenke til kommentar

er det 100%?

 

Det er en 100 % stilling ja.

 

Hvem er det som slutter eller går ut i permisjon?

 

Einar skal studere til høsten, men kommer til å fortsette å bidra med mobiltester på frilansbasis. :)

 

Hvordan er arbeidstidene, og disponerer arbeidsgiver bopæl for den ansatte i så tilfelle?

 

Vi har kjernetid mellom 9 og 16, så kan man velge om man vil starte en time før det eller slutte en time etter.

 

Håper Einar kommer tilbake, jeg liker veldig godt testene han sine.. Ikke like begeistret for volvoen han sin, men gode artikkeler lager han :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...