Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne minner meg om en ny modell av Galaxy Spica. Når man har fått inn custom ROM og LauncherPro, så går det fort i svingene. Aner også at denne fint kan overklokkes en del ;) Dette er selvsagt ikke noe alle kan/tør å gjøre, men har man litt erfaring så kan man få mye ut av denne, og da har man spart mye penger :)Liker ikke utviklingen på at de dyre telefonene skal ha touch-knapper i steden for fysiske. Jeg elsker å ha noe fysisk å trykke på, samtidig som det er utrolig kjekt til GBA-emulatorer osv.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt poenget med å ha en så liten skjerm på en så stor telefon.

Jeg må si meg enig; hvis telefonen fysisk alikevel er mye større enn skjermen så er det jo ikke noe poeng med en 'liten' skjerm.

 

Slik smarttelefoner har blitt i dag bør skjermen rett og slett dekke mest mulig av det tilgjengelige arealet synes jeg (med unntak av evt. fysiske knapper)- noe annet er jo bortkastet.

Lenke til kommentar

Går det seriøst an å lære seg å skrive tilnærmet feilfritt på et så lite touch-tastatur for folk med store hender? Bare lurer, for det ser veldig vanskelig ut for meg. Har testet 3.2" Samsung Gio og bommet på kanskje 80% av bokstavene, noe lavere på nummertastaturet.

Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemeldinger.

Å trykke på skjermen går forholdsvis greit (og den har multi-touch), men det er ikke like presist som de beste skjermene, det være seg andre Android-telefoner eller iPhone.

Vi synes den lave oppløsningen på skjermen på en Android-telefon som dette er, samt at dette ikke gir seg utslag i bedre batterikapasitet, pluss at den ikke fungerer helt optimalt som telefon etter vår erfaring, gjør at vi ikke kan forsvare noe anbefalt-stempel her. Men, skal du har en billigst mulig Android er denne selvsagt å regne med, og det er ingen tvil om at du får mye telefon for pengene.

Det stemmer også at rammen rundt skjermen kanskje er større enn den kunne/burde vært for å utnytte plassen, enten for å gitt plass til en større skjerm, eller for å gjøre telefonen mindre slik at den kunne vært en konkurrent til SE X10Mmini.

Lenke til kommentar

Nå bør Samsung få sakene sine på stell. Det er utrolig dårlig at dem ikke klarer å få så mye lite som en lysdiode-blits på telefonene sine. Kameraet på mobilene deres er jo nesten totalt ubrukelig mellom klokken 16 og 9 (med mindre man bor nord for polarsirkelen og kun bruker det om sommeren).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...