Gå til innhold

Anmeldelse: Deathsmiles (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at du tar for deg "alternative" spill Tonny. Ser fram til en anmeldelse av Deadly Premonition ;)

 

Kommer sannsynligvis til å kjøpe Deathsmiles i den nærmeste fremtid. Jeg stiller meg dog litt spørrende over hvorfor dette ikke kan lanseres på XBLA istedenfor disk, selv om prisen og den lekre utgaven kanskje rettferdiggjør det. Og er det forresten noen grunn til at spillet ikke er i widescreen? Jeg vet at de tradisjonelle arkade-versjonene ikke skal være slik, men den reviderte 360-modusen burde vel inkludere dette. Eller?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Merk: Fordi den europeiske utgiveren faktisk tok denne utgivelsen seriøst. I den amerikanske utgaven var slowdowns fra arkadeversjonen "glatta" ut, og kjernepublikummet raste (SHMUPS er ikke akkurat noen storselger for mannen i gata, så når man da tirrer på seg fansa sliter man). Skulle spillet vært endra til 16:9-formatet, måtte de jo på mange måter ha laget spillet på nytt. (eller zooma, sånn som SSF2THDRMX). Selve spill-DVDen rommer forøvrig 6,5 GB, og det er vel en smule over XBLA-standard.

 

Håper virkelig at flere Cave-spill kommer ut i Europa. Fra før eide jeg tre Cave-spill, og de kosta vel i snitt $ 70 per stykk(brukte spill). Er ikke rart man generelt holder seg til MAME, for å si det sånn.

 

Kan også nevnes at spille kan kjøpes for knappe hundrelappen fra Zavvi. Anbefales.

Endret av kakarlsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...