Gå til innhold

Kjempeår for Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er tall, kvalifiserte guesstimates, fra VGChartz:

 

Antall solgte i 2010 i Scandinavia:

PS3 - 318,147

X360 - 287,258

 

 

Totalt WorldWide i 2010:

PS3 - 14.40 millioner

X360 - 13.77 millioner

 

 

Bra år for X360, enda bedre for PS3, hvor ble det av den artiklen? ;)

 

Du skrev dette på itavisen også. Det er en nyhet om xbox 360, og at det har vært et godt år for den. Kan vi ikke bare la det være med det? Det er så standard at fanboys må komme inn til "motangrep" i alle kommentarfelt :rolleyes:

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Så klart PS3 salgstallene stiger nå som de har hacket konsollen og det er tilgjengelig for almenheten.

 

Nå var vel PS3 ikke hacket får i slutten av desember om jeg ikke tar helt feil.

Om hele 2010 = Desember, så vet ikke jeg.

 

 

Det er uansett antatt at PS3 kommer til å ta igjen X360 salgstallene i 2012, når man tenker på forholdet i månedssalget.

Dog, tenker man på at X360 har vært ute 1 år før PS3 (-5 dager), så er da PS3 øverst.

 

Vi får bare se hva fremtiden viser. :)

Lenke til kommentar

Så klart PS3 salgstallene stiger nå som de har hacket konsollen og det er tilgjengelig for almenheten.

 

Nå var vel PS3 ikke hacket får i slutten av desember om jeg ikke tar helt feil.

Om hele 2010 = Desember, så vet ikke jeg.

 

 

Det er uansett antatt at PS3 kommer til å ta igjen X360 salgstallene i 2012, når man tenker på forholdet i månedssalget.

Dog, tenker man på at X360 har vært ute 1 år før PS3 (-5 dager), så er da PS3 øverst.

 

Vi får bare se hva fremtiden viser. :)

 

 

yeye, så solgte no ps2en kraftig mer enn xboxen og Gcen. Litt synd at de selger så dårlig nå når man tenker tilbake på hvor mye markedsandel de hadde.

 

Om det er noen som har tapt penger denne generasjonen, så er det Sony. Måtte bare si det ;)

Lenke til kommentar

Så klart PS3 salgstallene stiger nå som de har hacket konsollen og det er tilgjengelig for almenheten.

 

Nå var vel PS3 ikke hacket får i slutten av desember om jeg ikke tar helt feil.

Om hele 2010 = Desember, så vet ikke jeg.

 

 

Det er uansett antatt at PS3 kommer til å ta igjen X360 salgstallene i 2012, når man tenker på forholdet i månedssalget.

Dog, tenker man på at X360 har vært ute 1 år før PS3 (-5 dager), så er da PS3 øverst.

 

Vi får bare se hva fremtiden viser. :)

 

 

yeye, så solgte no ps2en kraftig mer enn xboxen og Gcen. Litt synd at de selger så dårlig nå når man tenker tilbake på hvor mye markedsandel de hadde.

 

Om det er noen som har tapt penger denne generasjonen, så er det Sony. Måtte bare si det ;)

 

PS3 har solgt nesten like mye som 360? Kan ikke si det er dårlig, spesielt siden den også er dobbel så dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...