Gå til innhold

Ingen Two Worlds II-utsettelse i Norge (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har vi vel strengt tatt visst en stund nå. Det er vel en uke eller to siden Topware bekreftet en oktober release i fastlandseuropa. Det som er nytt nå (og interessant) er at SouthPeak rett og slett løy når de sa at spillet ikke var ferdig. Ikke uventet, siden de gang på gang har vist at de overhodet ikke har kontroll.

Endret av Block
Lenke til kommentar

2 måter å se på dette på. Enten er vi betatestere for Amerikanere eller så er vi heldige og blir prioritert først. Skal jeg bedømme fra eneren så er det det første.

 

Ja, det kommer nok ein patch ut på nyåret tipper eg. Det var også snakk om DLC :D

Det blir uansett ein flott høst med TW2, Arcania og ikkje minst Divinity 2: FoV.

Lenke til kommentar

Kjøper ingenting før jeg ser noen anmeldelser, er blodfan av srpg'er men two worlds 1 var en erfaring i smerte, da spesielt for ørene. New Vegas er jeg skeptisk til også med tanke på at obsidian står bak, NwN 2 var konge og MotB var genial, men alpha protocol var et dypt dykk i kvalitet. Håper dette bare var fordi de var uerfarne med design i motor eller at spillet ble presset ut for tidlig grunnet pengemangel. Jeg skylder dem såpass for MotB :D

 

Gothic er det vel på tide å gravlegge, den har begynt å stinke i det siste. Vi får også bare håpe og be at TES V har vært under full produksjon de siste to årene.

Endret av ghost_ronin
Lenke til kommentar

Kjøper ingenting før jeg ser noen anmeldelser, er blodfan av srpg'er men two worlds 1 var en erfaring i smerte, da spesielt for ørene. New Vegas er jeg skeptisk til også med tanke på at obsidian står bak, NwN 2 var konge og MotB var genial, men alpha protocol var et dypt dykk i kvalitet. Håper dette bare var fordi de var uerfarne med design i motor eller at spillet ble presset ut for tidlig grunnet pengemangel. Jeg skylder dem såpass for MotB :D

 

Gothic er det vel på tide å gravlegge, den har begynt å stinke i det siste. Vi får også bare håpe og be at TES V har vært under full produksjon de siste to årene.

 

Om du leter etter Gothic så se retning Risen. Jowood og Spellbound vil aldri klare å lage noe som kan i det hele tatt måle seg med Gothic 1 og 2. 3 var en flopp, men det var Jowoods skyld siden de presset ut spillet før det var ferdig. Håper bare på en fin saga med Risen spill, for jeg likte det virkelig.

Lenke til kommentar

2 måter å se på dette på. Enten er vi betatestere for Amerikanere eller så er vi heldige og blir prioritert først. Skal jeg bedømme fra eneren så er det det første.

Tror helst det er fordi spill salget i USA er elendig for tiden,pga dårlig økonomi,(bank/finans krisen).Tipper at dette spillet uansett ikke ville solgt så mye "overthere".Så man håper på bedre tider på nyåret og gir det ut da.

Lenke til kommentar

2 måter å se på dette på. Enten er vi betatestere for Amerikanere eller så er vi heldige og blir prioritert først. Skal jeg bedømme fra eneren så er det det første.

 

Ja, det kommer nok ein patch ut på nyåret tipper eg. Det var også snakk om DLC :D

Det blir uansett ein flott høst med TW2, Arcania og ikkje minst Divinity 2: FoV.

Hvis du skal kjøpe Arcania til Ps3 må du dessverre vente til mars neste år.De med xbox og pc får det 12 okt. 2010

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

begynnte å ane ugler i mosen siden det ikke har dukket opp noe anmeldelser fra TW2 som skulle kommet ut på førstkommende mandag.Og etter å ha sjekket rundt var det nok en ny utsettelse.Denne gang til januar engang,tror men håper ikke dette stemmer.Er nå så forb... på disse utsettelsene at jeg skal prøve å glemme hele spillet så jeg slipper alle skuffelsene pga dette....så får det komme når det kommer...

Lenke til kommentar

Har du en kilde til det? Spillet skal komme 22. oktober. Er nok derfor det ikke har dukket opp anmeldeser enda vil jeg tro.

22 oktober?Det forklarer jo litt jaPulsen sank litt der..Men som skrevet tidligere så vet jeg at jeg leste et sted at det kom ut i januar.Husker ikke hvor jeg leste dette siden jeg var innpå ganske mange steder.Og dette var ferske nyheter også.Er på jobb nå så vet ikke når jeg kan se om jeg finner denne kilden siden det er mye å gjøre.Men kan sjekke når/hvis jeg får tid iløpet av natta...

Lenke til kommentar

Har du en kilde til det? Spillet skal komme 22. oktober. Er nok derfor det ikke har dukket opp anmeldeser enda vil jeg tro.

22 oktober?Det forklarer jo litt jaPulsen sank litt der..Men som skrevet tidligere så vet jeg at jeg leste et sted at det kom ut i januar.Husker ikke hvor jeg leste dette siden jeg var innpå ganske mange steder.Og dette var ferske nyheter også.Er på jobb nå så vet ikke når jeg kan se om jeg finner denne kilden siden det er mye å gjøre.Men kan sjekke når/hvis jeg får tid iløpet av natta...

Litt flau nå,denne utsettelsen gjaldt kun i USA og det visste jeg faen meg fra før også.Men får skylde på at jeg hadde dårlig tid og var litt stresset da jeg logget meg på.Beklager feil innformasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...