Gå til innhold

Atari-klassikere til GOG (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger Good Old Games ^^

Lastet ned Unreal Tournament(99) for litt siden.

Fine priser på spillene også!

Hvis det er en klassiker som mangler som du ikke

finner på brukernes ønskeliste er det bare å sende

gog.com en mail, så legger de det til i lista.

De la til det fantastiske Revenant i lista etter en

mail fra meg.

Hvis flere har lyst til å se det spillet på gog.com,

så vær så snill å stem på det :)

 

Revenant:

http://pc.ign.com/articles/160/160364p1.html

Lenke til kommentar

Jeg driter egentlig i oppløsningen, så lenge GoG-releasen betyr at det faktisk blir mulig å i det hele tatt spille det på nye PC-er. Hadde selvsagt vært kjekt med 16:10 og masse pixler, men ... det er ikke kritisk. Jeg betaler gjerne en gang til for en versjon av Outcast jeg kan spille på min nåværende PC, med eller uten en "HD-pakke".

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Finnes det noen hd-mods til outcast eller noe slikt slik at man spille det i høyere oppløsninger ?

Håpet er jo at noe slikt inkluderes i GOG-utgivelsen.

Originaloppløsningen var vel 512*384 eller noe tilsvarend sært?

Stemmer, og det var maksoppløsning: Jeg spilte gjennom spillet i 320x240 likegodt, på min herlige Pentium MMX 166MHz.

 

Det har vel versert en 640x480-piksels-patch så vidt jeg vet, men den skapte en del trøbbel. Hvis GOG har lyst til å være vidunderlige så kan de jo prøve seg på å fikse dette med oppløsning, men jeg tror det er en del jobb, så jeg blir ikke overrasket om versjonen de lanserer er identisk med originalen, bare at den da faktisk lar seg kjøre på moderne datamaskiner naturligvis.

Lenke til kommentar

Samtidig har det jo hendt rett som det er at det dukker opp hyggelige bonuser på GoG-versjonene, så det er kanskje lov å håpe. :] Stemmer at 640x480-patchen gjorde det litt iffy, men 512x384-oppløsninga fikk det jo til å se strålende ut. Outcast var det første spillet som VIRKELIG fikk meg inn i historien, husker blant annet jeg ble veldig imponert (og grepet!) av musikken, som var spilt inn av Moskvas symfoniorkester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...