Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Dante's Inferno, så regner jeg med at den store tredjepersons-buttonmashing-duellen på nyåret skal stå mellom det og Bayonetta - ut i fra demoene som ligger på Xbox live virker Dante's Inferno veldig mye mer spennende, og dette til tross for at jeg ikke vanligvis liker sånne spill. Når DI-demoen var over, ville jeg ha mer, når Bayonetta-demoen var over var jeg glad for at det omsider tok slutt. Alt fra den erkejapanske måten å overdrive Bayonettas kvinnelige attributter på (tre meter høy med to meter bein, seriøst?) til den fantastisk irriterende j-pop-låten som begynte å spille hver gang man entret en mer omfattende kampscene gjorde det til en relativt smertefull opplevelse.

 

Men nok om det, listen ser uansett ut til å ha noe for enhver smak. Likte også at dere tok med "jokere" i hver sjanger.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg savner en egen kategori for nedlastbare spill. Bortsett fra det så er det en veldig flott artikkel. :)

 

Jeg gleder meg mest til Alan Wake, Joy Ride, Crackdown 2, Mass Effect 2, Puzzle Quest 2, Fable 3, Halo Reach, Perfect Dark 64, Zeno Clash XBLA og Resident Evil 5: Gold Edition. Splinter Cell Conviction er forhåndsbestilt, men det var mest fordi jeg ville benytte meg av tilbudet til gamestop. Jeg holder også øye med Raskulls, Comic Jumper, Fez, Red Dead Redemption, Rage og Bioshock 2.

 

Det ser ut til at det vil bli et fantastisk spillår i år!

Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til StarCraft 2, jeg elsker Blizzards enspillerhistorier. BioShock 2 skal bli stas, men noe jeg vil savne er et spill fra Valve, for første gang på noen år nå.

 

Mass Effect 2 har jeg på en måte ikke noe forhold til, jeg likte jo Mass Effect innmari godt men jeg har aldri fått gledet meg til nummer 2. Blir vel et kjøp "smått om senn".

Lenke til kommentar

Ikke så mange av de spilla jeg gledet meg mest til, men da kan man nok ikke forvente heller, . Selv gleder jeg meg aller mest til Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth som absolutt burde vært på listen ;), og jeg gleder meg som en liten unge til det. Greier knapt å vente nå. Ellers gleder jeg meg enormt til Final Fantasy XIII/IV, Valkyria Chronicles 2, Yakuza 3, Kingdom Hearts: Birth by sleep samt selvfølgelig The Last Guardian. Selvsagt mange andre men dette er nok de for tiden som jeg ønsker meg aller mest.

 

Gleder meg også til Oddbox som skulle komme i løpet av denne vinteren, (hvor i all verden er det?!)for å få muligheten til å spille Stranger's Wrath og Munch's Odyssey.

 

Dette kommer til å bli et fantastisk spillår, og redd det kommer til å gå tøft utover lommeboken spesielt i Februar og vår månedene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...