Gå til innhold

Sniktitt: BioShock 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt tilbakeholden angående dette spillet, jeg var ikke spesielt begeistret for det første spillet, men inntrykket mitt der ble mye svertet av at jeg spilte det på Xbox360 da det kom og den gang var det ikke mulig å skru av Vita-Chambers, altså umulig å dø. Noe som tok vekk hele spenningsmomentet for min del. Dette fikset de på i en patch men det var etter min første gjennomspilling, så inntrykket mitt av spillet står.

 

Det er nok noe de vil ha med fra dag en denne gangen men alikevel greier jeg ikke helt å bli så overekstatisk :)

Lenke til kommentar

Alle mistanker jeg har om repetisjon og melking kaster jeg til side, for Bioshock var en herlig opplevelse, og jeg har vannvittig lyst til at Bioshock 2 skal kunne gjøre det samme. Rapture hittil virker lovende, og jeg kan ikke vente med å se hvordan det står til med.. Alt, egentlig. Men håper det blir tilsvarende muligheter til reflektering og innsikt i plottet ph verdenen som eneren tilbød. Nevertheless; poleringen de har fått anledning til de siste månedene vises nok!

Lenke til kommentar
I tillegg til drillen er du utstyrt med dykkerdrakt, noe som betyr at vannet ikke er like farlig for deg som det var i originalspillet.

Vannet er rett nok et velfungerende visuelt knep for å simulere både en ødelagt by og en overhengende fare, men aldri en reell trussel. Man var overraskende nok aldri i fare for å drukne i BioShock.

Det jeg ønsker meg aller mest er at de har laget plasmider det faktisk er bruk for denne gangen - det alle snakket så varmt om i Bioshock var jo mest av alt en gimmick, og en litt svak en sådan. Håper de balanserer plasmidene bedre, og ikke gjør som det er i BioShock - unødvendig å bruke alle unntatt 3.

Flerspillerdelen høres forøvrig spennende ut, og det er en utelukkende positiv ting at de har overlatt den til en annen utvikler så de kan konsentrere seg om enspillerdelen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

online delen savnet eg ikkje overhodet i orginalen.

Jeg er enig med deg ang. multiplayeren. Bioshock var for meg en komplett spillopplevelse, så det føles det ut som at de nye modusene er litt unødvendige. Samtidig er jeg også litt redd for at multiplayeren vil påvirke lengden og kvaliteten til singleplayeren. Multiplayeren blir heldigvis utviklet av en annen utvikler, Digital Extremes, men frykten er der fortsatt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...