Gå til innhold

Anmeldelse: Wii Sports Resort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin anmeldelse. I mangel av bedre titler, samt at det bundles med motion plus, blir det vel et kjøp av dette samt Tiger Woods til Wiien. Får håpe Wiien nå er i stand til å levere det vi ble lovet ved launch.

 

Bare litt pirking:

men amerikanere og japanere måtte pent punge ut litt ekstra for bowling, golf, boksing og tennis.

Mangler vel baseball her?

Lenke til kommentar

Du nevner ikke Frisbee golf noe som er utrolig kult og utfordrende.

 

Hvis du spiller litt lenger på Bordtennis en de første motstanderene så skal du se at det ikke bare er å slå vilt rundt seg.

Det krever det mye presisjon og timing for å slå mesteren.

 

Bueskytingen krever sin mann/kvinne og mye trening! Prøv å finn alle de skjulte målene.

 

Dere skriver heller ikke noe om "achievements" systemet som gjør at det er litt mer å strekke seg etter når du begynner å bli god.

Endret av Sombie
Lenke til kommentar

Fin anmeldelse, jeg har spillet selv og det er helt godkjent. Men sykling som blir nevnt, var helt bortkastet.

 

Sverdfekting derimot er helt supert! bortsett fra:

Spiller du mot en litt mer useriøs spiller vil det likevel være mulig for vedkommende å huke inn seieren med vill fekting.
noe som jeg syns er litt dumt <_<. Det ødelegger mye av morroa.

Gleder meg til flere tar i bruk MotionPlus, den har potensiale :)

 

@ Somble: Hva mener du med skjulte mål i bueskyting? =P

Lenke til kommentar

Morsomt skrevet anmeldelse! Skeptisk til resirkulering av spillmoduser fra det første Wii Sports-spillet, særlig når det ikke byr på nevneverdige oppgraderinger, men hvis det er å ha noe gammelt eller ingenting der er det like greit. Skulle likt å prøve å hamre løs på denne gjengen "bråte på bråte med smekkelystne Mii-figurer" men får nå kjøpe en Wii først. Dumt nunchuken ikke fungerer her, skulle gjerne sett noe slikt i en "arena" eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...