Gå til innhold

Hvorfor liker du ikke Justin Bieber?


Hva syns du om Justin Bieber?  

131 stemmer

  1. 1. Liker du Justin Bieber?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å være så ung, så har han komt lengre enn flere andre veletablerte artister kan drømme om. Men er ikke min musikksmak. Jeg er mer fasinert over at jeg kun hører om folk som hater fyren, men han har verdens mest sette musikkvideo på youtube, som faktisk er den mest sette videon på youtube generelt.

 

Justin Biebers musikkvideo av Baby har pr nå 524.354.776 visninger, og denne ble lagt ut for 1 år siden.

 

Totalt har JustinBieberVEVO-kanalen 33.879.306 besøk, og har totalt 1.549.763.217 views fordelt på de forskjellige videoene som er lagt ut.

 

Med så store tall, så er det alltid haters. Og det er alltid haters som roper høyest.

 

Har ikke noe i mot fyren, forstår ikke hvorfor andre har det heller. Hvis de hater musikken så intenst, så er det vel bare å skifte radiokanal eller se på noe annet? Hva er det folk har i mot han egentlig? Jeg ser bare et ord foran meg: One of the deadly sins: Envy.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe særlig fan av musikken hans men har aldri misslikt han. Egentlig stiller jeg meg likegyldig. Uansett, denne historien fikk meg til å like han litt: http://www.telegraph.co.uk/technology/twitter/7947742/Justin-Bieber-takes-revenge-on-teenage-hacker-by-tweeting-his-phone-number-to-4.5m-fans.html

 

hahaha. Sjekk ut video han fyren la ut da: http://www.youtube.com/watch?v=b5iE29zyYTU

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke liker en eneste artist som som begynte sin musikk karriere etter 1980 så liker jeg han av prinsipp ikke.

Har bare hørt cirka 1 minutt av en av sangene hans og den var ikke bra i det hele tatt.

 

Da lurer jeg på om du i det hele tatt liker musikk, eller om du bare liker prinsipper. Hvis man lar årstall avgjøre om man liker ting eller ikke, da går man glipp av mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke liker en eneste artist som som begynte sin musikk karriere etter 1980 så liker jeg han av prinsipp ikke.

Har bare hørt cirka 1 minutt av en av sangene hans og den var ikke bra i det hele tatt.

 

Da lurer jeg på om du i det hele tatt liker musikk, eller om du bare liker prinsipper. Hvis man lar årstall avgjøre om man liker ting eller ikke, da går man glipp av mye.

 

:roll:

 

Ja.. Bare fordi jeg enda ikke har funnet en bra musiker som startet karrieren sin etter 1980 så liker jeg ikke i det hele tatt musikk, det var jo logisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og da gjenstår det å få vite hvor og i hvilken sjanger du ikke har funnet en bra musiker. Jeg har nemlig funnet mange, og faktisk er de fullt på høyde, om ikke bedre, enn mange av mine favoritter fra 70-tallet. Og da snakker jeg om bedre rent spilleteknisk.

Og bare for å nevne det, der jeg har funnet mange "nye", er i progrock-sjangeren.

Lenke til kommentar

Ja.. Bare fordi jeg enda ikke har funnet en bra musiker som startet karrieren sin etter 1980 så liker jeg ikke i det hele tatt musikk, det var jo logisk.

 

Det var ikke det du sa. Det du sa var ikke "Dette var enda en musiker som nylig har startet karrieren sin som jeg ikke liker", du sa "Dette er enda en musiker som har startet karrieren sin nylig og derfor skal jeg ikke gi ham en sjanse og høre på han en gang, fordi jeg har elitistprinsipper uten grunn".

 

"Prinsippet" ditt er idiotisk og unødvendig og ingen er interessert i å høre mer om det fordi det er fullstendig off-topic.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg har fått inntrykk av at mange ikke liker Justin Bieber. (Hvem er det?)

 

Det virker ihvertfall som folk har sterke meninger om han.

 

Hvorfor liker du/liker du ikke Justin BiebeD

 

Jeg har fått inntrykk av at mange ikke liker Justin Bieber. (Hvem er det?)

 

Det virker ihvertfall som folk har sterke meninger om han.

 

Hvorfor liker du/liker du ikke Justin Bieber?

 

Helt til berømmelsen kom innpå han hadde jeg ikke noe imot han. Altså, jeg hater jo musikken hans men bare fordi jeg ikke liker pop musikk betyr ikke det at jeg hater selve artisten. Men når han begynte å skulle være tupac nummer 2 og prøve seg som badass så mistet jeg liksom litt av respekten for han. Han er en typisk jentemagnet og det er derfor han får all den oppmerksomheten men nå får han enda mere fordi han gjør ting som får konsekvenser. Og det er nettopp derfor jeg synes han burde ta den der pausen, så han kan finne tilbake til seg selv. Snakket med tanten min om dette, og hun var enig; han er en ålreit artist, men han ser mer og mer ut som en helt neddopet narkoman og man kan se at han er helt lost. Beliebere skylder på at det er alt hatet som har gjort han slik han er nå, men det er faktisk berømmelsen. Berømmelse gjør sånt med folk, hvertfall når de blir kjent så tidlig/i så ung alder. Synes synd på han jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...